Teckning iFokus

Teckning

Etikettfilmer-animationer
Läst 2606 ggr
Zabbio
0

Målad häst - youtube

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En kort film om hur jag målar :)

Den blev väldigt mörk..:/  men iaf.

Tog ca 30 minuter, den är snabbspolad ung. 10gr normal hastighet :)

http://www.youtube.com/watch?v=fpE6hfCKaFk URL till filmen

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

idisen95
0

goodie

Casiopeia
0

Schysst! Vad är det för låt?

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Jappeloup
0

snyggt!! som vanligt :)

ulliga-flickan
0

Jag fattar inte hur du filmar ifrån datorn sådär :O Jätte snygg häst förresten!

Zabbio
0

Tack :)

#2 vet ej, fick byta på youtube så jag lät youtubevälja ny :)

#4 med en screenrecorder.  Googla, det finns gratis att ladda ner :)

LJfoto
0

Gud vad häftigt, tänk om man skulle kunna måla sådär *ler*. Jaja, det är väl bara att sätta igång och öva ;)

Zabbio
0

Tack! :P hehe.. jaa. det är nog bara det som gäller :P

CamillaS
0

väldigt snyggt och häftigt! :D

SweGizmo
0

snyggt:)

Min blogg: SweGizmo.se

Zabbio
0

Tack tack! :)

fiffiluren
0

har du lagt upp bilden nånstans? Så man får se den i originalfärger? Filmen är ju som du säger jättemörk.

Zabbio
0

Nej tyvärr :) Men det finns en annan film jag gjort här som är bättre. :)

fiffiluren
0

den filmen var mycket bättre :) Superläcker bild, jag har jättesvårt för det där med ljus och skuggor så jag är jätteavis på dig :P  :)

vilket program är det du använder? Jag har ritat lite i photoshop CS2 men har nog inte lärt mig alla inställningar som finns än (har väl lärt mig kanske 2% lr nåt Obestämd) Är det bara att kladda på tills man lär sig finktionerna och sånt? Har ingen Ritplatta men jag kanske får en när jag fyller år… Vad jag babblar…Skäms

Återigen supersnygg bild, beundrar dina teckninar som… obeskrivligt

Zabbio
0

#13 Använder CS2 :P

Ja, bara lek på, det var så jag lärde mig^^Finns ju tutorials på tex deviantart m.m., många av dem är riktigt bra :)

fiffiluren
0

ok, ska kolla in deviantart lite närmare då… Har bara varit in där och kollat lite bilder nån gång.