Teckning iFokus

Teckning

Etikettsajt-info
Läst 1905 ggr
Zabbio
0

Chat på teckning ifokus!

Chatten är aktiverad här på teckning nu, den  ligger som en flik bredvid ''mina sajter'' och ''mina vänner''.

Kom ihåg att vara trevliga, och är det problem så går det bra att PMa mig.

Detta är en test bara, och vid för många problem (dvs. dålig stil) så kommer chatten stängas. Men det tror jag väl inte behövs på lugna teckning, eller hur? :P Vi brukar ju sköta oss. ;) Om chatten är alltför inaktiv så kommer den också stängas igen. :)

Ha så kul och prova den gärna :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Mimmie94
0

trevligt :)

Azmaria
0

är det en såndär iFokus + grej eller är det till för alla här på sajten? :)

Make Pasta not War, Vee~

Zabbio
0

#2 Så vitt jag vet kan alla använda den, om sajtvärdn aktiverat den :)

Ulla
0

Just nu i alla fall. När den är helt klar kanske det blir annorlunda.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Zabbio
0

#4 Det är möjligt :)

Rozzy
0

Den rutan blir bara helt vit när jag klickar upp chat, vadgör jag för fel?

Zabbio
0

#6 Det är ingen som skrivit, bara :3

Gemela
0

När jag skriver syns det ingenting ;S

Rozzy
0

jag kan inte markera något textverktyg ens.

Ulla
0

Har du försökt allra längst ner i rutan? Det är ett litet ljusare fält där.

_
_

Rozzy
0

ja jag såg det nu, jippi…

Azmaria
0

#3 aha då så, va kul :D då ska checka up den då :)

Make Pasta not War, Vee~

Rozzy
0

många ser väl inte när man skriver i chatrutan för dehar inte rätt flik uppe när det är inne på sidan.

[Wriiist]
0

efter jag har skrivit i chatten och bytar sida (tex om jag e inne på teckning iFokus och sen går in på foto ifokus) så kan jag inte öppna chatten på den sidan igen? (den sida som jag öppnade chatten i först) kan inte se några som har skrivit i chatten heller?

Zabbio
0

#14 Inte alla sidor har en chat, foto kanske inte har aktiverat sin :) Och även om de har det så är det en ny chat du kommer till.

[Wriiist]
0

jag förklarade nog det lite dåligt (namnen var bara ett exempel XD)

om jag tex skriver "hej" i chatten på teckning i fokus och sen går in på tex foto iFokus kollar runt där lite och sen går tillbaka till teckning iFokus kan jag inte öppna chatten igen, på teckning iFokus.

Zabbio
0

#16 Ah. Ja, jag vet faktiskt inte, men du borde ju kunna gå in på chatten igen när du kommer till teckning :)

Ulla
0

Jag testade och visst kunde jag gå in igen när jag kom tillbaka.

_
_

Rozzy
0

Jag kunde det med

Zabbio
0

Chatten är nere, antingen permanent eller tillfälligt. Vet inte riktigt hur det blir. Det beror på att den gjorde iFokus slött.

Rozzy
0

trist