Gamla bilder
Tjo! Tänkte lägga upp lite bilder som jag har gjort mellan 2005 - 2009 Ni får gärna ge kommentarer och så.
Har dessvärre slutat ritat nu och gör det nästan aldrig längre, har alltid gjort det innan. Är det nån som har tips på hur man kan börja igen eller nåt.. har inga riktiga ideer på vad jag vill rita och så.. och sammtidgt kanske för att jag är "fast" i mangaträsket sen jag gick i femman.. och känner att jag inte utvecklas 
#4 Den var jättefin fast att jag inte tycker om manga :) Men var inte rädd att rita händer!
Tack så mkt! :D Nä vet ska nog börja göra det :p men den där var inte så deatljerad kroppsligt lr hur man ska förklara ^^ Vill lära mig hur man mer gör det :P så händer kanske är en bra början ^^

wow, ser jätte bra ut ^^,
Var också fast i "mangaträsket" förr, men blev sen så inspirerad av min bild lärare, när jag började i ny skola att jag började med annat, du kanske bara behöver hitta nåt du blir inspirerad av? :)
Tackar ^^ Mjo tror det med men skulle verkligen vilja rita realistiska bilder, men svårt att bli av med de stora ögonen och se hur det egentligen ska vara XD

haha, fattar vad du menar xD När jag tittar på det jag har gjort från förr, så haR dom en aning för stort huvud och ögon… hahaha ;D

Tyckte att dina bilder var finare innan du färg-lade dom. Fjärils- kvinnan var jättefin!!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Haha jo det blir alltid samma här, ochs vårt att rita detaljerade munnar och näsor o allt :p
Ååh tack! Tycker nog jag med, det blir lite kladdigt på något sät när man gör det elelr något tycker jag :o Men kul o färglägga ändå ^^
Ser det ut som om hon har tåna i marken elelr kan man göra typ vatten under? :O

Tummarna borde nog vara mer böjda så att hon håller om själva repet. Så den handen till höger kommer knappt tummen att synas.
Vatten under kunde väl bli lite häftigt!
aha, du menar tummen närmast oss ska försvinna bakom repet? :O

Böj ned den andra tummen lite också. Den andra handen blev bra. (Precis så menade jag) 

Tummen ska lite längre ner…. tänk dej att du håller i ett rep, titta på din egen hand så ser du hur du håller tummen….tror tom att tummen kan skymma pekfingret lite… å så kan den vara lite böjd…. Hm fattar du hur jag menar?
Svårt att beskriva med ord….
menar du den längst bort? :p Mjo har gjort det men svårt :P aja får se om jag orkaer fixa mer :P
vilken rolig tråd man blir ju jätte sugen på att teckna när man ser alla fantastiska bilder! 
Mvh Emma Tange
Haha va kul att du tycker det! :D du får gärna lägga upp nåt här om du vill :D

24 Ja, jag menar den längst bort.
okej, tack för hjälpen btw :)
jättefina älskar sjöjungfru killen och tjejen (A)
Åhtack:DGillar den också^^
Jag tyckte personligen bättre om flickan med gungan innan hennes nakenhet blev så uttalad. Hon kändes mer alvlik innan.
mjo förstår va du menar ._. Fast vet inte riktigt om hon är alv heler.. gillar bara att göra alvöron x) men det kanske hon är..
Oavsett vad hon än är så tycker jag den var bättre innan :)
Okej attans .__. tycker du hon borde ha en klänning som inte är genomskinlig alltså?
Nej inte nödvändigtvis.. oh boy, det här blir svårt att förklara. Men jag tänker mig ett slags slöjliknande skimmer över klänningen och hennes kropp. Lite mystiskt och vågat på samma gång. Fast hur du ska gå tillväga för att få till det, det vette sjutton. Har så dålig koll på hur det går till när man ritar digitalt.
ahh låter häftigt :D vet tyvärr inte hur man gör det :o men skulle kunna kanske kolla upp det ^^
För att jag käkade upp pojkens choklad ._.