Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-fantasy
Läst 8812 ggr
KitoBonito
0

Miss. Drake

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En teckning jag började på i somras och som dök upp framför näsan för någon vecka sedan igen. Då kände jag verkligen för att rita färdigt den. Så jag tror den är klar som blyertsteckning nu!

Zabbio
0

Väldigt trevlig, alltid roligt att se detaljerade och skuggade, genomarbetade bilder :)

Lite kritik är att bbakfötterna skulle kunna sluta liite högre upp för att ge intryck av att de står en bit bakom frambenen och att där fins en längd emellan :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

KitoBonito
0

Åh kul att du tycker så! :D Har egentligen inte "arbetat" så mycket med den, intenstivt liksom.. Tycker jag mest slarvar :/ Men nöjd är jag ändå! Så det är väl strunt samma. :)

Tack för kritiken! Det har jag faktiskt inte "sett" riktigt, men det har du rätt i. : ) Man blir lite blind om man tittar för mycket, eller hur man nu uttrycker det där!

Mimmie94
0

snyggt, gillade den :D

KitoBonito
0

Tackar du :)

KitoBonito
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till drake jag ritat för bra många månader sedan.

Tanken var att färglägga den i ps men jag kom aldrig längre än så här. Det blev förmycket krångel, eftersom jag inte vet hur man gör! Är dock nöjd med hur den ser ut.

KitoBonito
0

Puttar upp en gång bara!