Min debut på TIF!
Tjo!
Jag är ny här på Teckning i Fokus och tänkte skriva ett litet inlägg och säga HEJ!
Jag heter Sandra och den bifogade bilden är det jag ritar på i Photoshop för tillfället! Tyck gärna till, på gott och ont! Och var inte rädd för att skriva kritik på hur jag kan förbättra mina bilder, det är det jag allra helst vill höra! :)
Ha en bra dag!
det är hon från Twilight va ? :) äälskar den filmen :D
#1 - Japp det är hon, Kirsten Stewart!

Hej på dig med och OJ vilken fin bild! Du är jätteduktig! :D
Om jag har fattat det rätt så är du inte klar med bilden än va? Armen och det där bruna i bakgrunden till vänster på bilden ser inte helt färdigt ut.
Tackar! Och nej den är inte klar :) Men förhoppningsvis så blir den snart det!

Välkommen :D Längtar på att få se den färdiga bilden ;P
Välkommen hit :)
oj, snygg:) såg direkt att det är hon o Twiligt^^
Min blogg: SweGizmo.se
Oj shit vilken snygg bild! :O
Riktigt snygg bild!
Dock är det nåt med hårfästet som inte känns riktigt rätt, det känns liksom som om ansiktet är en egen del och håret är en. Jag tror det beror på att det är suddigt, men jag är inte helt säker. (Det är inte så farligt, men eftersom du ville ha kritik så ger jag det ;)
Ska bli kul att få se bilden när den är helt färdig. 
Tack för alla fina svar!
#9 - Tack för kritiken, jag gillar verkligen kritik, annars är det så mycket svårare att bli bättre :) Och du har alldeles rätt, jag ska finslipa på det nästa gång jag arbetar med bilden!
/Sandra
Har du en bild som grund eller målar du på fri hand efter ett referensfoto?

Ser ju ut som ett foto!!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
#11 - Jag målar på helt fri hand (också helt med datamusen) efter ett referensfoto.
#12 - Det tar jag som en finfin komplimang ;D
#13 Kul att höra hur du går till väga. Det här med digitalt ritande är totalt världsfrämmande för mig. Men det verkar vara något du behärskar bra. Jag tycker penna och papper känns allra tryggast ;)
#14 - Tack tack! Jo, egentligen så är väl papper och penna också roligast ;D
Helt otroligt, är väldigt avis på dig o din talang haha :)
åh kristen stewart det ser verkligen hur värkligt som helst jag trodde det var ett foto :D men där det inte är klart ser det konstigt ut :P

oooh, hoppar upp och ner i stolen, jätte fin! älskar henne :)
Kristen Stewart är favorit hos mig av olika själ .. grymt bra bild :)

Åh herregud vad duktig du är! :O Otroligt verklighetstrogen! Bra jobbat! :)
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus
Jättebra gjort….att rita i photoshop är för mig helt främmande, har aldrig provat ens….skulle varit kul om du kunde visa fotot som du rita efter…då är det lättare att ge kritik, om det är det du vill ha….
kram
Eija
Fint målat, har du något nytt på gång?
wow vad snyggt! Du har verkligen fått till tyget på hennes kläder tycker jag och håret och armandet!
Och hela ansiktet :O ser typ 3D aktigt ut
Tack för alla fina kommentarer!
#25 - Japp det är det fotot!