Teckning iFokus

Teckning

Etikettmin-tråd
Läst 2457 ggr
[Vargen-J]
0

Min bildtråd (Vargen-J)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte lägga upp lite bilder jag gjort i en egen tråd. Tänkte dessutom låta er gissa vad det är för djur på dom tre första bilderna som jag kommer lägga upp så håll i er Tungan ute

Här kommer första :)

[Vargen-J]
0

Bild nr 2

[Vargen-J]
0

Bild nr 3

PS. Det är inte några kor på nån av dessa! Tungan ute

JossefinD
0

Jättefina :) Är det bisonoxar?

[Vargen-J]
0

Tackar. Ja, det är det Glad

fiffiluren
0

fina :) det är en jättebra början, lite mer dataljer och de blir kanon. Lite kul också med lite andra motiv, annars är det ju samma gamla vanliga

[Vargen-J]
0

Tack Glad
Dom är fortfarande i skiss-stadiet så det är lite kvar att göra :)

Här kommer en av dom få bilder jag färglagt som jag är nöjd med. texten på bilden är tagen från Björn Bröder 1, engelska versionen med Phil Collins :)

Texten:
When the Earth was young And the air was sweet And the mountains kissed the sky In the great beyond With its many paths Man and Nature Lived side by side

Birke
0

Fint!!

michellan
0

jättefint :)

[Vargen-J]
0

#7-8
Tack så mycket Glad

Fler bilder kommer upp inom kort

[Popcorni]
0

Vad fina teckningar du har gjort! :)

SweGizmo
0

gillar bisonoxarna:)

Min blogg: SweGizmo.se

Zabbio
0

Jättefint!

Du är definitivt mogen att lägga in skuggor i dina bilder! :) Det fanns inga varken på skisserna eller den färglagda, men lite skuggning skulle verkligen få dem att poppa ut. När grunden/skissen är så välgjord och korrekt, blir det lätt att skugga :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[Vargen-J]
0

#10, #11 och #12
Tack så mycket! =)

Ska göra ett försök att skugga nån av bilderna, men det kommer itne att bli vackert *skratt* Glad

Birke
0

#13 det vet du inte ;) tror säkert det blir jättefint bara man försöker.

[Vargen-J]
0

Känner jag mej rätt så kommer jag lägga skuggorna fel, men man vet aldrig. Mirakel kan inträffa Flört

[Vargen-J]
0

Så här blev den liggaden bisonen med skuggor. Använde mej av en referensbild när jag skissade bilden och använde den nu för skuggorna. Här är den Bison - The Big Bad Snooze

Birke
0

#16 Ser du! Jätte fin juh!

[Vargen-J]
0

Tack ^^

[Vargen-J]
0

Uppdaterar lite i den tråden och slänger in en bild på en teckning som jag först började skissa på i augusti förra året. Återigen dålig kvalite på kortet jag tog, men shit the same.

Fick en fix-idé när jag hörde en låt (Call of the Wild - Chris LeDoux) och började skissa upp en Nez Perce-native (aka "indian") från nordamerika, en varg (obviously :P) och en wapiti (motsvarigheten till sveriges kronhjort). Teckningen är gjort på ett A3 eller A2 papper som är åldersbeständigt och som inte blir solblekt.

Kritik mottages tacksamt! Glad

Cornish-rex
0

jättefin!

[Vargen-J]
0

Tack så mycket :)

[Vargen-J]
0

Lägger in en bild jag gjorde i Sumos Ritprogram på nätet :)
Blev faktiskt riktigt nöjd med den!

fiffiluren
0
Rozzy
0

Så fina bilder, det är som att bläddra i en bok om indianer.

[Vargen-J]
0

#23 & 24
Tack Glad

Rozzy
0

Målar du inte fler vargar…vi hade en hemma i förra månaden som promenerade utanför källarfönstret en bra stund. Men sen har vi inte sett den. Hör till saken att jag hade ställt ut par pizzakartonger med rester i som skulle till soptunnan men det ösregnade den kvällen. Hann tyvärr inte fånga den med kameran för jag har ingång endast utifrån till källaren och ville inte skrämma den med att gå ut och hämta kameran.

Underbara djur!

[Vargen-J]
0

Joda, har bara inte lagt upp dom än Flört

När vi fortfarande bodde kvar i Wermland och det var vinter så sprang dom på tomten. Hittade spår massor med gånger och det skulle inte förvåna mej om nån fjolårsunge sprang förbi nån sommarnatt. Bodde inte långt ifrån en ås där det växte massor med skog. Fanns både lo och björn där uppe men dom kom aldrig ner i bygden på samma sätt som vargarna brukade göra

SweGizmo
0

#22 snyggt öga:D

[Vargen-J]
0

Tack :D

[Vargen-J]
0

Nu ska vi se vad jag har att lägga upp här. Bilden på Donna är färdig så den åker upp här näst Glad

Rozzy
0

Hon är väldigt fin.

SweGizmo
0

#30 den gillar jagSkrattande älskar din stil.

[Vargen-J]
0

#31 & 32
Tackar ^^