Kritik: Blomma
Har nu blivit klar med en bild som jag har suttit med i några dagar, har arbetat med den lite från och till. Jag är rätt nöjd med den, men jag skulle gärna vilja få kritik & tips om vad jag kan förbättra :)
Färgerna är starkare i verkligheten, fotot gär den inte full rättvisa, men aja :)
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus
Väldigt fin! Jag gillar färgerna. Kritik tycker jag är svårt att ge inom konsten eftersom att jag bara kan säga hur jag hade föredragit det. I enlighet med mina åsikter kan man jobba mer med bakgrunden, lite olika ljus? Själva blomman skulle kunna bli fylligare, å andra sidan kanske din tanke med blomman är att just låta den vara mer gles. :) Men som sagt, om du la in lite vitt eller gult ljus tex, så tror jag att bilden skulle bli än mer levande. :)
Bra jobbat! ^^

Okej, jo jag har tänkt på bakgrunden, men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra med den. Vill inte förstöra den.. (är väldigt feg när det gäller att ändra saker ;) ), men tack så jättemycket för tipsen!

gillar att du lagt lite gult där på sidan av sjävla ehm.. vad heter det? inte blad… stjälken? Heter det så? ;D

Jag tycker din blomma blev jätte vacker.. Önskade jag också kunde göra något dylikt, men kommer inte ens i närheten
// Liinda

#3 Haha, stjälken tror jag nog att det heter ;D
#4 Tack så jättemycket! :D