visa era teckningar #3

Jag hade tänkt det som att muskeln på halsen gör så att den böjer sig lite, kanske inte blev så snyggt XD Blev inte så nöjd med den! XD
Jätte fin, hur gammal är du? :)

hej sotgurkan här: jag är 12 dd det
den var fin ändå
Jag är också 12 år :) Älskar att rita :)

XD jag med
vad brukar du rita
Hästar Bara typ, men tränar på att rita annat också :) Dudå?

förut ritade jag mycket hästar nu ritar jag mycket fantasy

Sööt XD

du var (och är) ju jätte duktig
#15 jag tycker att tygeln och underkäken stör lite på din bild.
om du vill att tygeln ska "böjas" utåt blir det bättre om den istället böjs nedåt. (bara lätt böjning).
Underkäken tycker jag ser ganska liten ut, låt underkäken följa överkäken en liten bit så ser det mer realistiskt ut.
på tränset har du tecknat alla spännen och då blir remmarna lite sicksack, gör först en rem och rita på spännena istället för att rita spännena först, då blir remmen inte sicksack. Nosgrimman tycker jag är lite för rak, rikta den lite utåt/böj utåt, inte mycket bara lite så den följer huvudets proportioner. och bettet bör höjas upp lite.
det är bara att fortsätta öva 
slänger in en bild jag med, har visat den förut men orkar inte leta på någon annan
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Tack för Kritiken, uppskattar det verkligen, älskar att rita hästar och vill bli så bra på det som möjligt :) Var den fin annars då, är ju inte värsta proffset eftersom jag är 12 år XD

#14 #15 = megafina :D

jag ritar hellre drakar än hästar
(har en hästbild på gång) skannern är hos mamma

# 21 - Jättefin!
Trevligt att se något annat än hästar 

Gud vad fina allas teckningar är! Ni alla är super duktiga :)
Jag har bara en bild jag ritat på datorn, och den är gjord för iallafall minst 5 år sedan, då jag var 11-12 år xD Det ser så lockande ut att börja rita på riktigt när man kollar i denna tråd, men jag har verkligen ingen talang, haha. Därför lägger jag endast upp denna bilden för det är roligt :)

PS: Den är ritad i paint, det glömde jag skriva ! ;)
#29+30 Häftiga bägge två, men Jack var ju fööör söt :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#24 Hehe… Den ser lite (mycket) underlig ut i mina ögon. Men det är väl bara att jobba på *suck* Konstigt att människor som man ser varje dag ska vara så infernaliskt svåra
#25 Snyggt :D
#29-30 Grym färgläggning!

Vad duktiga alla är!
En bild jag målade i Illustrator för några dagar sedan^^
Det blir bättre kvalité om man öppnar i ny sida ;)
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!

#29 och #30 har jättehärlig färgläggning och skuggning! Och Jack fick mig att fnissa lite grann 
och här har jag för ca 10 min sen ritat klart vårat marsvin

#13 & #14 Oj Gizmo, du var ju grymt duktig redan då på att rita! Älskar speciellt hästens huvud på första, underbart fint…
Öhm, hoppas jag gör rätt nu… XD
Här är nån bild jag klottrade på i mitt skissblock i skolan tiisgare i veckan… hade inte tid/orkade inte göra sista handen så ser lite skumt ut :P

Vad fint ni ritar,alla :)

OMG! vad fina bilder alla gör 

Ska också lägga upp bilder här sen ;)
#30 Jättefin häst! Jag gillar fläckarna<33
ja jag vet , dt var väl tänkt att den skulle böjas med hästens halsformer ? (:

fint:)
Min blogg: SweGizmo.se
Va ni är duktiga alla här på att rita….ser att häst är den stora tråden som går här….hästen är ett vackert djur och så tacksam att rita….dom har ju så fina linjer o muskler…..tänkte bara bidra med ett annat djur….nämligen en liten katt, en gammal oljemålning som jag gjorde för nära på 30 år sen…mitt första försök…..
Men är inte så förtjust i olja, utan gillar mer akvarell

46 # tack tack
#47 jätte söt:)
vad bra alla ritar=)=)=) själv kan jag inte rita alls bara namn men det blir inge bra=(
#52 hehe söta e dem även fast du tycker dem simmar i blod;) det kan ju vara tomatsoppa också^^ hihi

#54 gillar vargen:)
#53 mjoo det får vara tomatsoppa :D det är bättre XD

#58 Vad duktig du är! Den första är lik han som spelar Clark Kent i Smallville, är det han?
#58 ja han liknar faktiskt Clark Kent trodde de me xD
å sen #59 så liknar de han i Spiderman, hans kompis om ni vet vem ja menar? Hans pappa dog ju typ..
Flirr och Haztpark: Ja, det är "Clark Kent" (Tom Welling) :D
..och den andra föreställer James Franco, "Harry Osbourne" i Spiderman. Så det var rätt det med!
Vad kul att ni kände igen! :D
Yeey
*Klappar i händerna*
Me duktig XD Nä men asså tyckte väl de för dem är asbra å jättelika du är så himla duktig :D (A)
En till äldre bild..
var nöjd då jag rita den men nu tycker ja den e skit ful x)
TÅL KRITIK :D

jag ska INTE vara taskig men… den ser rätt rolig ut x)
Jag tycker du gör söta hästar

haha XD vet ser väldigt rolig ut men nu har jag ritat fler bilder som jag ska ladda upp :D
tack :D

#55 - Den var jätte fin! :D

tack i morrn eller senare kommer fler bilder :D
Väntar på fler bilder…
#68- Du ritar ju jätte bra=) jag kan inte ens rita en blomma….
Hej Hej, är treton år och älskar att göra kändis portätt så jag lägger upp den första bilden på Taylor Swift. Gjorde med blyerts och sedan redigerad i PH
Att skriva, är att måla med ord...
medarbetare på Fantasy iFokus

Fina:D
vad snyggt alla ritar!

#89 Jättefin! Verkligen jättefin:D

#90 Taaack :D
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus
skulle kanske slänga upp lite av mina verk här..Men jag använder ju deskstudio.se så ni som vill kan ju gå in där..mycket bra hobbykonstnärer där faktiskt.