The Invisible Man
En man som målar sig själv så han kan gömma sig i bakgrunden. Kika på länken - det är otroligt häftigt!

shiit, sista var ju bäst :D
WOW!
Det med polisen tror jag.
Oj, oj, oj, va häftigt….jag såg inte mannen vid traktorn först…..och den med polisen var verkligen bra…..
tog ett bra tag för mig att hitta han på den sista bilden xD när jag nästan gav upp med sökandet tänkte jag: äh, dom har säkert inte fota han på denhär bilden. och sen plötsligt så såg jag han xD
oh noes, vilken ide :D
Make Pasta not War, Vee~
Ja, det verkar så! Jag har funderat mycket och länge på hur det kan gå till och hur han har koll på hur exakt han ska måla.
Det krävs nog planering, och jag misstänker att han har fotat motivet före för att exakt veta vad han ska måla och var han ska stå efteråt.
Hm hm!
intressant, verkligen :P Undrar hur han gör
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Haha, underbart!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
sånt här tycker jag är shitkul, min favoritbild är den med polisen, den är så snyggt gjord.
misstänker att han först tar en bild på sig själv framför platsen, sen en utan och sen ser dom ju vad det var som har stod framför och målar det på honom… eller nåt. Fatta tålamodet man måste ha, och att sen hitta igen exakt vars man stod för att ta en ny bild.
har inte kollat igenom sidan så jättenoga men det kanske står nånstans hur han gör mer exakt, eller så lever han efter trollkarlarnas kodex att inte avslöja sina trick :P
detta får jag inspiration av…
Någon som vill prova? XD(A) Han är fantastisk!;):O