Svans eller inte svans?
Som rubriken säger, jagbehöver hjälp med den här bilden, i min ursprungsidé var det inte tänkt att den skulle ha svans, men nu när jag sitter och är nästan klar så får jag ett infall och jag vill ha en svans på den.
Detta är för övrigt ett fantasiväsen som jag har hittat på till den story som jag sitter och knappar på. Eventuellt kommer den få en rätt avgörande roll mot slutet av berättelsen, men nog om det.
Så nu frågar jag er, tycker ni att den är bättre med svans…

Själv tycker jag utan :) Grym bild annars!
#2 jo jag tycker nästan också att den är bättre utan svans, kanske för att jag rafsade ihop svansen på en minut bara… Tack föresten 
Håller med Gemela, tycker den såg bäst ut utan svansen.

Jag gillade den med!
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
#4,5 Tackar, jo det lutar åt den svanslösa
Utan, absolut!
Med svans, men måla svansen lite lägre hållen och kanske mindre belysty?
häftig bild!
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#8 jag håller helt mod om att den kunde varit mörkare, ska testa det där om min photoshop vill fungera, den strejkar hela tiden
Tackar, tackar 
Jag gjorde en annan svans, den blev mörkare och sitter nu längre ner, var tvungen att ändra formen lite på den så att den inte skulle hamna utanför bilden nånstans (det kändes krpngligt att flytta hela bilden)
Så jag frågar nu, är den här svansen bättre än den första? Och om, i så fall, ska man köra på svans i så fall?
#10 Mycket bättre :)
(undrar hur ''belysning'' i #8 kunde bli ''belysty''…)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#11 tackar :) kanske tänkte du skriva belyst (vilket är vad jag läste) och råkade få in ett extra y :)
någon mer än jag som tycker att den vänstra (från figuren sett) armen är lite kortade än den högra? Sånt hade kunnat fixas med lite skuggor på rätt ställe, men jag vet inte… Så det för en stund sen men jag sriver det nu, orkar iaf inte fixa det i kväll…
#8 du tog orden ur munnen på mig.
Det blev en bättre svans nu.
Ett bra sätt att endast titta på ljus och skugga är att kisa så detaljerna blir suddiga och då titta på mörka och ljusa partier hur det är förelade så det blir balans.(Fungerar även med färgbalans)
#14 får testa det nån gång, ska börja göra mig klar för sängen nu dock…
Du har rätt med armen. Kan du inte klippa ut, förlänga den och klistra in med förlängning.