Teckning iFokus

Teckning

Etikettoff-topic
Läst 1615 ggr
Zabbio
0

Har ny arbetsyta! :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min abetsställning var väl inte helt bra tidigare, så nu har jag äntlugn fått loss fingrarna (och med hjälp av pappa ;) ) gjort en större och högre skrivbordsyta :) Den svarta skivan på bilden fanns inte utan mus, tangentbord och Ritplatta trängdes långtner på den lilla bänkytan där under, som skivan nu ligger över :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[Sniff]
0

Fint;) Vad är det för katt som ligger där? (A)^^

Zabbio
0

Tack :P

Min lilla Cross Bau ^_^ Hon har en egen liten säng här (annars promenerar hon på tangenterna )

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[Sniff]
0

Haha:P Hur gammal är hon? (asså, hon liknar en katt som jag känner…(A)) Var bor hon? Väldigt söt:D

Rozzy
0

Bra ställe, det ser ser bra ut att få upp skärmen så högt. Bra att katten trivs på en egen kudde. Mina djur är även de intresserade av att sitta så nära de får, katten ligger numer på stolen jämte, sen har jag den lilla vovven i knät och den stora på en kudde som fotvärmare!

Nu får jag lite inspiration att fixa här hemma…man kanske ska ta före och efter bilder….hihi

[GunillaR]
0

Det ser ju jättefint ut Glad

Och vilken liten goding som sitter på kudden!