Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-djur
Läst 2052 ggr
Charlie2006
0

Föl bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Målade deta föl, digitalmålning. Bakrunden behöver ni inte bry er om så mycket för satt bara in en bakrund.

Vad tycker ni om fölet? Ge mig gjärna kritik och saker jag ska tänka på (ej på bakrunden utan bara på fölet.) :).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

(bilden är bättre om ni trycker på visa bild)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Har även målat bakrunden, men tror det skulle bli bättre med gräs istället för snö.

Min hemsida

//Frida

beliivelove
0

Den var jätte fin!

du kanske kunde lagt lite mer tid på ögat annars perfa! jag kan inte bättre ;) <3

Charlie2006
0

#3 Tack för tipset ;).

Min hemsida

//Frida

MajaL
0

Oj vad fin bild! =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Rozzy
0

Jag tycker om din bakgrund bergen de olika skikten, de skapar ett vackert ljus och djup.

Emmisan
0

Jag älskar bilden men för att få veriation i bilder så kan man alltid exprementera med hur stor/litet huvudet på ett föl verkligen är och på att föls huvuden ofta har väldigt stor panna i gemförelse med en vuxen häst.

JÄTTE snyggt!Flört

Mvh Emma Tange