Skissa tatuering?
Jag undrar om det finns nån här som är grym på att rita som skulle kunna rita en varulv som jag sen ska tatuera in på armen. Vill ha en med detaljer och skuggor. Vore jättekul om någon iallafall ville göre ett försök! 

Det finns olika slags varulvar, vilken typ är du ute efter? :)

Jag vet inte riktigt, jag är ganska öppen för förslag! Rita på! :)
Jag kan gärna hjälpa dig,men….
Det är svårt att lägga ner tre timmar på en teckning utan några direktiv.
Vilken typ av varulv?
Varför vill du ha en varulv?
Vilka färger gillar du?
Vart ska den sitta?
Hur stor?
Vilken typ av tecknings stil gillar du?
Vad vill du betala, per förslag, eller timme eller inget alls?
Det är så bra om du berättar lite mer så vet man vilka villkr som gäller. Man kan inte bara sitta och teckna varulvar på löpande band en bra bild tar några timmar.

Grejen är att jag själv inte riktigt vet utan vill ha insperation. Den behöver inte vara jätteutförlig till att börja med, ritar nån en som jag fastnar för kan jag däremot tänka mig att ev betala en summa och få den mer utförligt ritad.
Varför jag vill ha en varulv: Jag har alltid fascinerats av varulvar, vet inte hur många gånger jag har sett Van Helsing. Dessutom älskar jag djur, speciellt hundar. Jag vill liksom ha en stor stark varg/ hund som ska "skydda" mig men samtidigt visar den lite hur jag känner mig, jag ser liksom liten, snäll och vän ut. ingen man får respekt för när man ser ,men det finns mer, jag är inte så snäll som jag ser ut, kan bli riktigt arg osv. Och jag känner mig inte så "liten å söt" som jag kanske ser ut. Jag vill att man ska se kraften och dominansen (om man kan uttrycka sig så) hos varulven.
Jag vill ha den huvudsakligen i grått, svart/vit men skulle kunna ha en eller två färger till, som smälter in bra men kanske gör lite mer liv i tatueringen, Bara inte massa utstickande färger. Fast å andra sidan kan man säkert få till en frän å snygg med massa starka färger också.. En färg jag gillar är lila men det passar nog inte så bra på just den här tatueringen, får nog bli på en annan.
Den ska sitta på överarmen, stor, får gärna gå ner lite på underarmen också om det är så. Kanske man har nånting som "omgivinig" som kan gå ner på underarmen å in på insidan av armen. Jag känner mig så luddig men hoppas du förstår nånting iaf.. :P
Jag kan försöka… Har en idé…(A)

Tack gäärna!:D

Tack gäärna!:D
Tack för inspirationen nu ser jag den framför mig….undrar om jag kan få ner den på en skiss…kaske

*hoppas*