Varifrån får du din inspiration?
Det vore intressant att höra varifrån folk får inspiration till sitt skapande, för det finns så mycket man kan bli kreativ av 
Själv inspireras jag mycket av människor jag ser genom tågfönster, Natalia Fabia och slitna spårvagnar.
Vad inspireras just du av?
Jag får bilderna firekt i huvet utan att inspireras direkt av nånting omkring mej. Kommer det så kommer det. Men ibland kan det vara trögt och då kan nåt "utifrån" trigga skapandet :)
Tankar, synintryck och fantasier i min vardag brukar framkalla det mesta. :) Får ofta inspiritation av andras verk också.
Jag brukar kolla i tidningar eller på datorn :P
Oj, svår fråga. Hm. Allt? XD Foton, andras teckningar, flok på tågstationen osv.

Medveten slump är min största inspirationskälla… 
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

lite olika, men ofta från min bror :)

Jag brukar få min inspiration ifrån andra teckningar, men annars så får jag min inspiration när jag lyssnar på musik :) vissa låtar ger väldigt många nya ideer medans vissa inte ger nåt alls

Jag får den mesta inspirationen från djuren. Vi har katter och kanin hemma, men det är hästarna som ger det mesta. Det kan vara ett foto eller en känsla jag får när jag är med hästarna, som jag sedan vill uttrycka i en bild=) Men inspirationen kan även komma från böcker, bilder på nätet m.m. ^^
Musik, skogen och andras bilder inspererar mig mest :)
Min hjärna är som ett stor idéskål. Men om jag söker inspiration så lyssnar jag på musik, just för att inte härma något jag ser utan för att istället få min egen bild av en känsla.
rollspel, dataspel, filmer, manga, anime - 'roliga' händelser :)
bästa som finns är kickass kompisar som man stollar med, slutar alltid med roliga bilder ^^

Ingen som får inspiration från drömmar? Salvador Dali hade ett Staffli bredvid sängen ifall han drömde om nått han ville måla så kunde han göra det på en gång :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
12: Har hänt men mina drömmar är kopplade till mina intressen , förstår du vad jag menar?
Ingen aning :s Ibland får jag bara sån impuls att rita ner något jag fått upp i huvudet. Ibland när jag ser mönster i marken får jag lust att rita ner figuren men det glöms ofta bort
tror det är olika beroende på hur man tänker, jag tänker som ut små berättelser :) och sedan gör en bild ^^
tror att minnes träning skulle vara super då :)
Musik, utställningar, människor, naturen och mina elever.