Camomillas bilder

Fina bilder! Förutom svordomen gillar jag tvåan väldigt mycket!
Oerhört söta bilder:)
Jag älskade den andra bilden. Den hade en sån känsla som gick rakt igenom kropp och själ.
Den första var också jättefin och fängslande men jag gillar 2:an bäst ^.^

Jätte fina bilder!

Den ser onekeligen personlig ut, jag gilar den :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Vilka snygga bilder! :)

#9, #10, #11 Massa tack :D
#1 ….Bild 2 - krypbild…Den va ju redigt skön ^^
Krypbild gillade jag också:) ser värkligen villket kaos den lille är i, och sjuksk min som inte vet vad dom ska göra.
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Älskar #8 Har ingenting att kommentera (: Gillar din stil väldigt mycket, keep it up!
#5 : … *tappar andan* Så vacker! :) Älskar de där penseldragen :P <3

#18 shit vad fin!!!!! 

#19 Man tackar 

#21 jättefin 
Jättefina hästteckningar också:) jag är speciellt imponerad av hovarna och skimret, tycker att du fåt till det bra. på den sista bilden ser det ut lite som att den stupar framåt, vet inte ricktigt varför men kan bero på att gräset försvinner.
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

#22 och #23 Tack tack 

Jättefina bilder, gillade speciellt hästarna =)

Sjysst stil du har! Tyckte om färgerna i #25,får mig att tänka på "vanilla sky". :)

#29 Jag gillar sättet du använder färger på. Det känns mycket effektfullt!

#30 Tackar!
U-u-underbart<3
29#
en klar favorit :) gillar den bäst av alla, färgerna är så effektfulla :)
Make Pasta not War, Vee~
jag gillar alla bilderna din stil är underbar lova mig att fortsätta! din stil är originell o verkligen intressant att titta på den första teckningen var en av de jag gillade bäst, ögat sökte efter små finurliga detaljer som gjorde bilden intressant och rolig! väldigt snyggt!

Jag gillar färgerna på hästbilderna! Dock så tycker jag att det är synd att du inte markerar bog och bringa lite tydligare.
Sedan så tycker jag att du ska använda andra pennor till hästskissen, men det kanske inte spelar någon så stor roll för det var väl en kladd(?).
Förövrigt är det jättefina hästbilder, fortsätt med det!!

Tack för kommentarerna, de ger inspiration och härlig värme i magen
Och jag ska tänka mer på markeringen av bog och bringa, som #35 påpekade. Hästskissen var gjord under en SOlektion med vanliga HBpennor, så det var inget seriöst direkt 
Knepig som jag är får jag prestationsångest av fina pennor, papper och färger 

älskar verkligen färgerna!

Härlig stil, fortsätt så! :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Jag måste säga att du är otroligt enormt kreaktiv jag har nästan aldrig sett någon som använder färger på det sättet.
Du är grym!! 
Mvh Emma Tange

#44 Ett ord-U N D E R B A R!

Jag kan inte kritisera dig på något sätt tror jag. Helt otroliga bilder, grymt fina färger, och stor kreativitet! Du är jätteduktig! 
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus

#45 och #46 Tusen tack! Jag blir så glad av alla fina kommentarer! 

Det var meningen att hon skulle skratta, men hon ser mer ut att skrika i dödsångest eller något .. Aja, jag gillar färgerna i alla fall