Akvarellmänniskor

Du har en väldigt intressant stil :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Tack så mycket Zabbio :)
Nymålad bild, lite blodig
: Love will turn you around.
(Bild borttagen)
Bra bilder, lite lagom smutsiga och tunga.

gillar den sista :)
bra jobbat!
Härliga =)

Gillar ju din berättande, din stil är bra. För att ge lite konstruktiv kritik så ska du måla som du vill och inte som andra säger att man bör måla akvarell. Jag tycker den sista bilden är lite för "ren" för att vara din stil, den liknar lite en vanlig illustration om du förstår mig rätt. Du kan säkert göra en annan variant som är lite mer arbetad kanske typ rinnande skikt eller liknande, kompositionen och allt är bra men det saknar det lilla extra som gör att den inte är så "gulligt" målad i fina färger.
Bara en tanke…

Jättesnyggt! Blir alltid så imponerad av folk som kan måla med vattenfärger. Det gör mig fett avundsjuk! 
Camomilla, gillar verkligen din stil! Du målar så att du verkligen fångar känslan av att det ser rostigt och äckligt ut..
Fortsätt i den stilen :D Like it alot :)

Tack för fina kommentarer! Jag har medvetet försökt förflytta mig bort från det sockersöta och fina, till mer tragiska situationer, som fulla människor till exempel. Det är kul att experimentera, tidigare blev det mest vackra hästar i solnedgångar… Tack återigen för responsen! Ska se om jag kan göra nr #10 lite smutsigare och äckligare, haha 
Gött

#16 ooh, hon påminner lite om min syslöjdslärare :D
bra teknik!

Jättejätte coolt! :D Men skissar du först och sen färglägger? Och målar du i kanterna med nån tuch penna eller? :)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

#21 Jag ritar linjerna med blyerts, paltar på akvarell, sen är det klart 

du har en mkt cool stil, ÄLSKAR den! och dina bilder blir sååååååå….WOOOOOOOOOOOOOOWOWOWOW