Teckning iFokus

Teckning

Etikett: allmänt
Läst 1838 ggr
Mimmie94
0

Utställning på bibliotek - Hjälp

Hejsan :)

Jag undrar lite om utställningar, hittills har jag bara haft en utställning och det var på skolan. Jag har blivit tillfrågad efter en till utställning, på en liten större plats och då tänkte jag på biblioteket.

Men är det bara att gå in där och fråga? Måste jag hyra det och isåfall, hur mycket pengar kan det tros kosta?

Har nån haft en utställning på ett bibliotek, kan du då berätta lite hur det gick till och om du blev nöjd med det?

Och sen till sist, är det nåt speciellt jag borde tänka på när jag har utställningen? Har ni någa tips?

Kram Mimmie Glad

Mimmie94
0

putt

Zolah
0

Det är svårt att veta, det måste du nog fråga på plats.

tips är att ha utställning med andra så det blir billigare och att ha ett tema på det ni visar

Mimmie94
0

#2 tack så mycket :)

Jo, jag ska troligen ha det med min bror och eventuellt en vän till mig.

Jag vet inte om jag kommer lyckas hålla mig till ett tema, men jag har lite små idéer.. bla att man delar in utrymmet jag har i små delar, och har lite olika teman..

Mimmie94
0

Tack så mycket :)

enola
0

Jag har haft utställning 2 ggr på olika bibliotek med flickvännen! Det var inga problem alls, de tycker nog det är kul att människor vill engagera sig lite! De brukar inte ta betalt för det heller, och har inte vart med om att de vill ha pengar för sålda tavlor. Och hur kul är det inte att så många olika människor får se ens skapalser, istället för de "vanliga" galleri besökarna? Jag säger kör på och lycka till! :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Mimmie94
0

# Tack! Gud vad bra :D

Hur länge varade dina utställningar?

Mimmie94
0

nån mer som vill dela med sig av sina erfarenheter och tips? :)

enola
0

3-4 veckor.

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Mimmie94
0

#9 ok :)