jättesöt 
det jag kom att tänka på var att den är lite luddig i kanterna på vissa ställen, som runt nosen, sen är närborrarna lite mycket utsuddade dom försvinner som. Sen känns manen väldigt rak, jag tror det hade vart snyggare om du gjorde kanten mer ojämn, exempelvis med smudge på högre styrka.
Man sen tycker jag också att du har fått till färgerna och skuggor och ljus väldigt bra.Och jag gillar det högra ögat, Det är nå skumt med det vänstra med jag kan inte sätta fingret på det…
Tackar så mycket för kritiken! Jag ska ta åt mig allt och försöka förbättra mig. Men jag blev själv rätt nöjd för att det där var min tredje häst jag ritat (med ritplatta). Och jag kan inte rita speciellt bra med papper och penna dock. 
Tackar en gång till! Men skulle önska att fler kritisera :)
jag har själv bara haft plattan sen i julas, men blir stadigt bättre med den, så du ska nog se att det blir bättre för dig också 
vars har du dina andra hästar? Har du lagt in dom här också?
Sen har aktiviteten här inne minskat ordentligt, det är knappt en aktiv tråd om dagen. Men jag misstänker att folk har liv och inte ids sitta här inne
. Men sen också så lägger folk upp bilder för att få hjälp men får nästan ingen tyvärr, och då hjälper heller inte dom andra som behöver det. Man har försökt få igång sajten med tävlingar och gejer men många av dom förvinner i mängden utan några bidrag.
Nu babblar jag ser jag
, men vad gör man inte för att hålla aktiviteten här inne på en bra nivå
Hehe, jadå 
Jag är medlemd här nu och ska försöka vara lite aktiv nu när jag har börjat måla. Jag kanske lägger upp alla bilder som jag har gjort i en enda mapp. Och jag vill gärna hjälpa till att hålla sajtens aktivitet upp med dig 
Ska börja med och kolla runt i några trådar och komentera 
ska erkänna att jag själv är rätt dålig på det, men jag försöker iaf när jag tycker att jag har något att tillägga 
Ja, men det finns ju dåliga dagar också 

väldigt snygg! Men liite suddig i kanterna…. (Inte för att jag kan bättre!) :)
#7 Hehe, okej men jag jobbar på det ;)
Fin :) Bra form och skuggning.
Men du smetar mycket med smetverktyget, eller hur? :P
Jag skulle nog undvika det ett tag och istället ändra flöde/opacitet så att du kan lägga skuggor och förger utan att det blir heltäckande. Det kräver lite övning men sen brukar det se mycket skarpare och mer detaljerat ut. Du kan också prova att sudda för att få kanterna skarpa, om du bara målar på ett lager ovanför bagrunden. Men undvik smetverktyget ett tag och se om du får rätt på det ändå. Kan också hjälpa att måla bilden dubbelt så stor som du vill ha de, så försvinner en del små missar sen när uskalar ner till rätt storlek :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#9 Okej, tack för alla tips, ska verkligen försöka ta åt mig allt du nämt och se vad det kan bli för förändring! 
#10 Det är bara att leka sig fram :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.