Min serie
Har hållit på med en serie sen 2 år tillbaka och fixade just en hemsida åt den:) Gå gärna in och läs min serie och säg vad ni tycker^^
http://theratstorycomic.weebly.com/

Min blogg: SweGizmo.se
någon som kollat??
jag kikade igenom den igårkväll, längtar redan till nästa sida! =) Jättefina bilder, verkligen! Duktig du är.
#2 tack:)

GUD VAD GULLIG, jag känner mig så lycklig när jag läser den här serien, btw så är din målar stil jätte söt!
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!
Väldigt söt serie, men orkade bara titta på ett par sidor då det inte fanns nån vettig funktion (vad jag kunde se) att ta sig från en bild till nästa. Om du har möjlighet att fixa det skulle det underlätta väldigt mycket för dina läsare 
Men själva serien verkar det inte vara nåt fel på ^^

Jag vill ha mer!!!
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!
…den var ju jättebra…och nu blir jag med nyfiken på fortsättningen…..sen måste jag säga att du är ju kanonduktigt på att rita alla råttorna i olika rörelser….tummen upp för både historia och tekningarna….
riktigt bra faktiskt :) både med historien och layouten. ^^ är väldigt nyfiken på nästa sida.
Make Pasta not War, Vee~
#5 ja, jag vet att det är litedumt, men om serien hade intresserat dig tillräckligt så tror jag att du hade orkat ändå:) Men tack för att du kollade en bit iaf:)
#6 #7 #8
tack tack tack^^
Jag tycker den är väldigt spännande. Skulle passa jättebra som en film!
Har läst den via deviantart tidigare men kunde inte undvika att läsa den igen, det är mycket lättare att läsa en serie med mindre tidsmellanrum.
#5 Genom att klicka på en av sidorna och sedan klicka på "Gå bakåt"-knappen uppe i vänstra hörnet eller den knappen som sitter på vissa datamöss, när man läst klart, så kommer man snabbt och smidigt tillbaks till första sidan. Vilket alla kan vad jag vet :3 Och den länk/sida du läst tidigare borde vara markerad, antingen med lila eller ha en slags ruta runt sig. Om inte: håll reda på vilken sida du läst senast ^^,
Bra serie med gulliga råttor!
#10 Fast det blir ändåså krångligt, särskilt eftersom jag har dåligt sifferminne och inte kan komma ihåg vilken sida jag nyss läste. Sen har jag rätt mycket att göra med skolan just nu, så då känns det onödigt att lägga en massa extra tid på klickande (men jag kanske läser den sen)
Det som jag tycker är mest synd med det, dock, är att man tappar ett visst flyt i berättelsen. Det är så mycket lättare att vara fastklistrad vid en serie då man vet att nästa knapptryckning kommer leda till nästa spännande sida 
Men som sagt, jag kanske ger serien en chans när jag får lite mer tid över =)
Tycker fortfarande du skulle skaffa en drunkduck konto, det skulle göra det lättare för folk precis som Sehvrin säger. PLUS så skulle du kunna publicera den på engelska där med och få mer läsare, kanske en daily med ( publicitet i massor )
Vad roligt! Har saknat den :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Måste bara säga att serien verkligen var jättegullig :)<3
Din serie är jättebra! :D Älskar den(A)

supersnyggt!!!
Mycket bra, älskar dina karaktärer och teckningar!
Synd att det inte är bildspel, men det funkar ändå 
Gud vilken härlig! Jag verkligen älskade den! 
Du är grymt duktig!!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Jättebra ritad och rolig och väldigt charmig :) Jobbar du lite mer så kan du säkert göra en liten serietidning/mangabok! :D

när fortsätter det?? den är ju jätte bra!!

Så hiimla braa!! <33
har uppdaterat med fler sidor på hemsidan:) har nu gjort klart kapitel 2:D
#22 Vad bra:D

jeee<3
Håller du på med kapitel 3? Serien är bara så söt <3!
hehe, nja, jag har lixom fastnat ^^' vet lixom inte hur jag ska få till dem första sidorna eftersom jag inte kan måla lastbilar.
#26 Kom igeeeen! Jag vill läsa mer! (A) ^^ ;)
Jag vill också läsa mer! 
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Vad fin! Suuper söta råttor! Klickade dock på samm sida flera gånger hela tiden för glömde bort mig på viken sida jag nyss tittat på, lite jobbigt x)
Vill läsa mer! :)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
#26 Bara att söka upp lite bilder på lastbilar så ;)
Längtar i alla fall på fortsättningen :) Ditt arbete med serien är verkligen beundransvärt!
Kollat, jätte mysig serie, synd att man måste gå tillbaka för att bytta sida bara… :)
Alltid Oavsett
Riktigt bra och söt serie. Väntar på kapitel 3 redan ! (:
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Riktigt bra och söt serie. Väntar på kapitel 3 redan ! (:
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_