värdering utav landskaps målning!!!
#1 Tycker det ser ut som T.J. :) Riktigt fin!
Står det någonting på baksidan av duken och är ramen i trä, plast eller gips?
Sorry att det tog tid att svara…!
Ramen är utav trä.
Och jag tror att det stod: "hjortar" på baksidan.
sen stod det typ : 11 000 :-
////yllom-97
11 000 :- = 11 000kr, det kan mycket väl vara priset konstnären själv tar eller också värderingen utav den. Det är svårt att säga värdering rätt över nätet utan att ta på den själv men vill du veta mer om tavlan råder jag dig att ta den till en konsthandlare. Du kan också visa tavlan på antikviteter i fokus, kanske någon där kan säga mer om den.
Gud va häftigt… då är jag kanske lite bra på att hitta "fynd". Jag köpte den nämligen på en auktion för 250 kr…….!
Tack för tipset om värdering men vet du nån som värderar???? och isåfall hur mycket kostar det???
Fick reda på att det var olja eller akryl…
#7 Jag vet att antikhandlare värderar men huruvida de skulle se tavlan som antikt vet jag inte, svårt att säga när man inte sätt den själv. Hur mycket det skulle kosta att få en tavla värderad är olika från värderar till värderare och inom vilken bransch man vänder sig. Du kan alltid kolla upp närliggande konsthandlare/antikhandlare i ditt område. En del som värderar föremål gör det till och med gratis, min far var en av dem när han bedrev antikhandel.