Har jag rimliga priser? :S
Har precis lagt upp min hemsida på internet i hopp om att fler folk än bara bekanta ska vilja beställa porträtt av mig. Har varit väldigt många kompisar och bekanta som velat att jag ska teckna av t.ex. deras djur eller kompis, så jag har bestämt mig för att testa om fler folk där ute i världen skulle vara intresserade av det.. ;)
Från mina kompisar har jag fått allt ifrån 100-600 kronor för blyertsporträtt. Tycker verkligen inte om att kräva pengar av en kompis så har då tacksamt tagit emot en hundralapp även fast jag lagt ner flera timmar på en teckning.. blir väldigt dålig timlön om man ska tänka på det viset! ;)
Men när det gäller folk jag inte känner så tycker jag att jag kan sätta priserna lite högre och lite rimligare med tanke på den tid jag faktiskt lägger ner. Så jag har satt upp en liten prislista på hemsidan, men vill hemskt gärna höra vad NI tycker!
Hur rimliga är priserna egentligen tycker ni? Kolla i portfolion på hemsidan för att se mina teckningar och kolla sedan "beställning" för att se prislistan och jämför med t.ex. andra tecknare vad ni tror. Är jag för dyr eller för billig? Rimligt eller ej?
Adressen till hemsidan är: http://www.jennifernilsson.se

Jag tycker det är rimliga priser. Men hur har det varit hittills, har du fått några beställningar än? Det kan ju säga mycket vad personer är villiga att betala för din bild.
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Medarbetare på Hemsidor ifokus

Eftersom jag precis lagt upp hemsidan så har jag inte hunnit fått någon beställning än, men det är nog inte så konstigt.. ;) av kompisar och folk jag känner som fått höra om mina teckningar på annat håll får jag beställningar lite titt som tätt :)