Teckning iFokus

Teckning

Etikettmin-tråd
Läst 1787 ggr
KitoBonito
0

KitoBonito's pyssel

Nu tänkte jag att jag skapar en egen tråd där jag lägger in alla mina verk jag vill visa istället för att göra en ny för varje projekt jag gör. :P

Så ni är välkomna med kommentarer och tips eller bara ett 'Hej'. ;D

KitoBonito
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just nu har jag lämnat draken [Här], då den inte blev som jag ville riktigt och just nu orkar jag bara inte bry mig om den.

Nu har jag påbörjat den här, som jag visar i bild. Det ska föreställa en fyr och målet med den här målningen är att få den att se nattlig, mörk och lite vintrig ut.

Vi får hoppas att den blir mer lyckad. ;)

En annan målning jag gjorde kan ni kika på här; Firren Resultatet av den finns på slutet någonstans.

Rozzy
0

Ser bra ut spännande teknik, vad har du använt för färger?

Bilden är väldigt vintrig ut tänk vad fint att måla ett vinterlandslkap eller berg på det sättet.

KitoBonito
0

Tack :)

Det är akryl, om det är det du menar?

Annars, ang fyren, har jag målat över bakgrunden med väldigt utspädd vit färg. Målat med "kantig" pensel och dragit ut färgen för att få det att se lite stenigt eller tegel-aktigt ut..

Jag ska bara våga fortsätta på den :P Och havet känner jag mig lite vilsen på. Det ska ju vara svart men ändå fånga reflektioner från solnedgång och fyrljus.

enola
0

Kul att se dig måla lite, dina foton är ju helt underbara och det är dina tavlor också! Hoppas det kommer mer snart :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

KitoBonito
0

#4 Åh, gud vad snällt av dig :)

KitoBonito
0

Här är teckningen jag gjort som inspirerade mig till att måla något liknande.

KitoBonito
0

Och en randomteckning jag gjorde för någon natt sedan. Ett halvt, slitet, trött och bekymrat ansikte. Typ.

KitoBonito
0

Lektionsklotter

KitoBonito
0

Lektionsklotter

Hermelina
0

Allting är jättefint, även ditt "klotter" :)

KitoBonito
0

#10 Stort tack du :)

enola
0

Ser att du har huvudet bland stjärnorna som jag ^^

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

KitoBonito
0

enola: Haha, jo, lite väl mycket kanske. :)

Här kommer senaste projektet. Inte färdigt ännu, och tar gärna emot tips på hur jag ska arbeta vidare med den, för att få en djupare bild?

KitoBonito
0

Mitt nyaste projekt. Jag kan säga att den ser ganska annorlunda ut nu, iaf trädet. Bilden är liiite gammal och har inte kunnat ta en ny bild på länge. Kanske i veckan!

Den här tavlan var verkligen "Äh, jag bryr mig inte vad som blir av den!" Jag började på en grund som jag inte ville fortsätta på i just det spåret så jag började kladda och kladda.. Så slutade jag tidigt på morgonen av trötthet, haha.

WIP, som sagt!

KitoBonito
0

Andra hållet..

KitoBonito
0

Detta är en WIP tavla jag målar till en vän. Den har väntat på att bli målad på sedan vintras nu.. Haha, jag vet vad jag vill göra med den men vågar bara inte ta steget ännu xD