Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 2166 ggr
GhostHouse
0

Wacom Bamboo Pen

Har tittat på PC City efter en Ritplatta och hittat en som inte är alltför dyr, Wacm Bamboo Pen. Är den bra för folk som är totala nybörjare?

Zabbio
0

Wacom Bamboo Pen har jag inte hört, är det samma som wacom bamboo så är den väldigt bra. Jag skulle tro att det är samma, den har tryckkänslighet (512 nivåer)? Såvida det inte bara är pennan till wacom bamboo, då behöver du ju en platta ockå.

Wacoms produkter är i regel bra, har själv en wacom intous3 och har aft både wacom bamboo, wacom volito2 och wacom graphire 4, alla mycket bra och lättanvända plattor :) Själv föredrar jag storlek A6 eller möjligtvis A5, större blir för stort för mig. Men det är en smaksak.

Så köper du den plattan blir du säkert nöjd.

Btw såg jag att Netto sålde wacom bamboo one ritplattor för 400kr häromveckan. I Bjuv iaf har jag sett att det fanns ett par kvar  för någon dag sedan, så du kan ju kolla på nåt Netto nära dig om de har kvar.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Mountain
0

Den är väldigt bra, tror att det följer med redigeringsprogrammet Artrage2 vilket jag också rekommenderar starkt.

Bästa hälsningar,
Per Lööv
- Zerosite.se

Medarbetare på Hemsidor ifokus