Mina alster =)

snyggt! Har du hittat motivet i en sån där tidning/bok. Kommer inte ihåg vad dom heter ;D Alltså, hästarna :)
8# Japp, jag hittade dem i en såndär , lära sig rita/måla bok =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Har du provat att rita tatueringar? Det skulle du säkert klara. Döskallebilden är mycket bra.
10# Den är faktiskt en tatuering som min syster beställt =) Jag håller på med en till åt henne också, bilder kommer om någon dag eller så.
MVH Sofia

Sedärja! Ska bli spännande att se. Det är något jag aldrig har provat på själv fast jag har fått förfrågningar.
Har du inte tecknat mer som du vill lägga upp? Du verkar ju vara riktigt duktig. :)
Jag har tecknat så otroligt mycket, men jag har mina alster på ett annat ställe just nu, jag ska åka dit inom närmsta framtiden och hämta och knäppa kort =)
Och tack ska du ha =)
MVH Sofia
Va kul att då får visa upp dina bilder på det viset
, tror det kommer att bli bra det där med ögonen och munnen, om du ska färglägga kan det ske magi, färg förändrar mycket (och oftast till det bättre
)

Är säkert lite sent ute här nu men :P
Ett bra sätt om man fastnar på nåt är att googla fram lite bilder som man kan studera, och kanske använda som mall. :)

Inte tyvärr… jag vill gärna se när den teckningen är klar. Mycket fint öga på hästen.

åh så fina! :D
Ansiktet blev ju visst det jättebra! ;D