Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 2524 ggr
Erdiz
0

Tecknarutmaningen omgång 2

Tackar för att jag VANN :D

Då blir det nystart och jag vill se Temat "Speciell"
För att öka på vinstchans så vill jag se något annorlunda.
Något som ingen annan målat / skapat.

• Så här går det till: Man får bara bidra med en bild per tävling och det måste ha med temat att göra (den här veckan är temat Kontrast) och du får tolka det hur det vill.

• Vinnaren den här gången utses av mig. Den som vinner då får bestämma nästa tema, samt sitta i juryn och bestämma vilken som vinner dess tema :)

• Varje tävlingen pågår i en vecka var av två dagar då den i juryn bestämmer vilken som ska vinna.

Lycka till allihopa.

Tävlingen slutar 22/8 2010.

Okashi
0

Låter spännande :) Kanske kan hinna få iväg ett bidrag här mitt i flytt och grejer ^^

Erdiz
0

ja det hoppas jag:) minst två bidrag ska det finnas. annars skjuts tävlingen fram tills jag fått in två stycken:) känns den trög. så läggs den ner. 
Men jag hoppas på massor med bidrag. det kan vara något så enkelt som ett kort på ett kvalster. eller varför inte en film om ett alster.

Lycka till

Misspic
0

Jag vill vara med :3

äre ok?8D

Mimmie94
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt bidrag!

Min mamma är väldigt speciell för mig. Så jag gjorde ett porträtt av henne :)

Mimmie94
0

Putt :(

Zabbio
0

Det är bra om ni i fortsättningen skriver reglerna i början av varje ny tråd, så låter jag den aktuella tävlingen (omgång 2 denna gången tex) ligga klistrad :)

Nu lägger jag till reglerna i inlägg 0.

Lycka till allihop :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Erdiz
0

Inte många dagar kvar. Minst ett bidrag till.

Putta Putta Putta

Mimmie94
0

Kom igen nu folk!

amanda-h
0

Jag tror jag har en, förvisso dålig men ändå, teckning jag ritat i bilen på en mycket speciell varelse. Kan se om jag hittar den, så blir det två bidrag i alla fall ^^

amanda-h
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lyckades hitta den! Det föreställer en… tja, fisk? Tillkom i bilen mellan Norrland och Skåne (dock tog det inte hela resan att göra den, haha), hade ingen aning om vad det skulle bli när jag började rita och gjorde den i ren tristess. Sen har jag fixat till den i photoshop alldeles precis på ca 40 minuter. Och jämfört med Mimmies bidrag är den skrattretande.

Men enligt mig är det i alla fall en mycket speciell (i betydelsen konstig) varelse.

Erdiz
0

ännu är inte tiden slut för mer bidrag:)

Kasta in några till. Kan vara något som ni redan gjort:)

00.00 slutar tävlingen.

Vinnaren utses i morgon 23/8.

Erdiz
0

Amanda-h #10 utses till vinnare i omgång två.

Grattis.

Nu får du starta upp en ny:)

Mimmie94
0

Grattis :D

amanda-h
0

Oj, tack!

Startar en ny inom kort då då :D

Mimmie94
0

amanda-h, startade du en ny tävlingen, eller drömde jag bara det?:)

Zabbio
0

#15 Den ligger klistrad längst upp bland inläggen :) Jag kommer klistra alla nya omgångar där.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Mimmie94
0

# 16 Jag förstår, man blir lite blind :)

Erdiz
0

vore bra om denna kunde låsas då

Inlägget är låst för nya kommentarer