Teckarutmaningen #3
Inte vet jag hur det gick till, men tydligen lyckades jag vinna med min mystiska fisk? :D
Så nu blir det ny omgång, och temat är regn, fri tolkning.
Så här går det till: Man får bara bidra med en bild per tävling och det måste ha med temat att göra (den här veckan är temat regn) och du får tolka det hur det vill.
Vinnaren den här gången utses av mig. Den som vinner då får bestämma nästa tema, samt sitta i juryn och bestämma vilken som vinner dess tema :)
Varje tävlingen pågår i två veckor, men jag kommer förlänga om det kommer in för få bidrag, och går det för trögt läggs den ner, men det låter ni väl inte hända va?
Lycka till allihopa!
Tävlingen slutar 8 sep. 2010.

Jag kommer snart med min! :)
#1 och #2 Jättebra!

Tippen toppen :D
Men, bara för att minsta möjliga antal bidrag kommit in, betyder inte det att jag är nöjd!
Kom igen alla !
#1 Har du ritat den där? Jätte fin iallafall :)

#6 nope Fotografi. har dock ritat en liknande. men har nu ingen aning om vart den är. så det fick bli den.
Tack

#4 riktigt fin. :) skulle vilja se en till sådan fast mer färger.
#7 Okej :)
#9 Tack, och ja den blev lite färglös för jag har bara typ 6 akvarell färger eller nåt :P
Jag kommer snart också med ett bidrag.

#12, riktigt ´snyggt!
#13 Tack!
Egentligen är jag inte färdig med den. Jag har bara målat ett varv, inte konsentrerat mig på detaljerna så noga än. Kolla tex på örat. Och på armen skulle man tex se droppar. Och lite andra saker. Men jag kanske inte hinner det till imorron.
#7 Missuppfattande jag nu, eller är #1 ett fotografi? I så fall är den tyvärr diskad, detta är TECKNARutmaningen.
Men i alla fall, vinnaren är… bidrag #8, Utekaninen!
Det var egentligen inte en teckning som föll mig i smaken, gillade den inte alls, förutom det otroliga arbetet av den rinnande mascaran. Fruktansvärt vackert och klart värt en vinst!
Så, nu är det din tur att starta omgång 4!
#15 Vad kul, tack!
Nu måste jag bara komma på ett bra tema. Någon som har något förslag?

#16 vad som hellst! Hösten, en färg, en känsla. Men kom med en snart, jag börjar bli rastlös ;)
Här är den nya tråden: http://teckning.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=266d946f-ddfa-4eaa-9fcf-a86c60d39ddf&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup
Temat är fantasy :)