Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 3189 ggr
utekaninen
0

Tecknarutmaningen #4

På något sätt lyckades jag vinna förra tecknarutmaningen, så nu är det dags för en ny omgång :)

Temat är Fantasy, det är fri tolkning som gäller.

• Så här går det till: Man får bara bidra med en bild per tävling och det måste ha med temat att göra (den här veckan är temat fantasy) och du får tolka det hur det vill.

• Vinnaren den här gången utses av mig. Den som vinner då får bestämma nästa tema, samt sitta i juryn och bestämma vilken som vinner dess tema :)

• Varje tävlingen pågår i två veckor, men jag kommer förlänga om det kommer in för få bidrag, och går det för trögt läggs den ner, men det låter ni väl inte hända va?

Tävlingen slutar den 24 September

[BellaO]
0

heeh, e med, även fast jag ritar skitfult;) Bara för att du har den då:)

utekaninen
0

#1 Vad kul! Det kommer säkert bli jätte fin :)

Komigen nu allihopa, vill ha mer bidrag :)

[BellaO]
0

#2 eller inte Hanna:P Men lovar att göra en ändå;)

Mimmie94
0

Måste det vara en ny teckning, eller kan det vara en man gjort förr, och som redan finns utlagd på internet?:)

utekaninen
0

#4 Jag tycker att det är okej med en gammal teckning och det står ju inte i reglerna.. :)

fiffiluren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
[Wildglow]
0

Här är mitt bidrag 8D
(Murder horse :D)

Mimmie94
0

Här är mitt bidrag, en gammal då. Ni får diska mig om det inte är tillåtet :)

#Birdwoman"

utekaninen
0

Jätte fina bilder allihopa :) Kommer bli svårt att välja sen!

utekaninen
0

Komigen nu 9 dagar kvar :)

[Djurlinnea]
0

Alla ritar ju jättebra! :D Kommer nog inte bli lika bra om jag ritar och deltar :D Men kan ju försöka mej på en bild :)

fiffiluren
0

#11 man behöver ju inte vara "duktig" för att vara med, det kan också vara själva idéen som vinner eller att bilden förmedlar en viss känsla som tilltalar domaren Glad

[Djurlinnea]
0

#12 okeej :)

utekaninen
0

#11 Ja som #12 säger så är det känsla och idéen som jag dömmer mest av iallafall. Men dit bidrag blir säkert jätte fint, ser fram emot att få se det!

Det är alltid kul med fler bidrag!

Zabbio
0

Missade at denna kommit igång, men roligt att se bidrag! :) Klistrar tråden nu.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

EPiCFAiL
0

Jag är jättesugen på att delta, måste bara rita en bild! Däremot har jag lite plugg i vägen, när måste man lämna in den senast? Finns något datum utsatt? ^___^

utekaninen
0

#16 Skulle vara kul fall du deltog :) Sista anmälningsdag är 24 september alltså om två dagar.

EPiCFAiL
0

Okej, men jag är snart klar med min bild, så det blir nog bra ^__^

utekaninen
0

#18 okej bra, spännande :)

EPiCFAiL
0

Okej, jag hoppas verkligen inte att jag är försent ute med min bild! Men den är klar nu, och här är den. Det är en älva, det skulle bli en pojke men det får man väl tolka hur man vill antar jag. Hoppas att jag hann..! ^__^

utekaninen
0

#20 Vad häftig! :)

Den är med i tävlingen då jag skrev i inlägg 17 att sista anmälsningsdag är den 24 så skriver jag vem som vunnit imorgon. Måste sova på saken :)

utekaninen
0

Efter mycket tänkande har jag kommit fram till att Mimmie94 bild var den som jag fastande för. Gillar stilen och skulle gärna vilja se mer av den :)

Så det blir Mimmie94 tur att starta nästa tävling.

Mimmie94
0

Nej men så mysigt :D

EPiCFAiL
0

Grattis till dig, Mimmie94!^^ Din bild var jättefin!