EPiCFAiLs Arkiv
Hejsan!
Jag ritar väldigt mycket, och vill gärna utvecklas inom ritandet. Jag får kommentarer av mina kompisar och sådär, men jag vill gärna höra av andra också vad de tycker! ^___^ Så jag startar ett litet arkiv här på Teckning.iFokus..
Enjoy! :3
Tror det får räcka för nu, kommer mer sedan^^
Mata på med konstruktiv kritik! (:

Jättesnygga bilder! Speciellt Ichigo som hollow, den bilden är suuuupersnygg! Och ja, jag är lite av ett fan till Hollow Ichigo ;)
En sak som du kan tänka på är att våga skugga lite mer, få större Kontraster mellan ljust och mörkt, mest då i teckningen på pistolen. Den är fin som den är, men den skulle bli ännu finare med lite mera djup :D
Tack så mycket för konstruktiv kritik! :D
Jättekul att höra, det ska jag tänka på till nästa bild. Tack!^^
gud vad fint du ritar!:) Älskar bilden på älvan^^
Tack så mycket! ^__^~~
Min kompis Mikuru (som hon kallas) ville att jag skulle rita Zatsune Miku (mörkare version av Hatsune Miku, Vocaloid) med hennes glasögon. Och det gjorde jag! Mikuru blev jättenöjd med resultatet, och började nästan gråta XD Jag blev själv nöjd, eftersom det är den fjärde mangabilden jag gör i Photoshop ^_^
#13 Wow, riktigt fin!! Du är superduktig :)
#14 Tack~! ^_^
Ritar du i photoshop? Du har talang, gör en alldeles egen anime serie och sälj! Tror du skulle lyckas :)
Ya, det gör jag c;
Tack så hemskt mycket! Däremot kan jag inte animera, men det är nästa steg att utvecklas i~!

vad fiiina! Du är jätteduktig. Gillar speciellt #17, 13 och 1! ;)
Har du gjort klart #9:an? vill se! :P Är det tobi?…
Tack så mycket, jättekul att höra!^^
Nja, inte än. Men jag ska. . . (a)
Yes, det är Tobi och Naruto. Min kompis gillade den pairingen, så. Däremot är det ingen pairing jag gillar X3

#21, hehe Tobi är typ den enda manga-saken jag känner till… (aa Bara för att mina kompisar älskar honom! xD
#22 Haha, okej XD
Ritade också denna till en kompis, det är Len x Rin från Vocaloid!
Lilla texten lyder:
"If I could be reborn, I would like to play with you again.."
Det citatet kommer från en av Kagamine Len's (killens) låtar, den heter "Servant of Evil". I den musikvideon blir han halshuggen, för att offra sitt liv till sin syster. Rin, flickan på bilden. I slutet av låten sjunger han detta citat, och jag börjar nästan lipa varje gång.. <3
du får lixom till det "lilla extra"(;]) i dina bilder:)
Tack så mycket!