Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 3092 ggr
Mimmie94
0

Tecknarutmaningen #8

Hej gott folk! Tyvärr har vi tappat lite folk i den här leken, hoppas fler vill vara med nu!

Temat är djurkärlek & det är fri tolkning som gäller.

• Så här går det till: Man får bara bidra med en bild per tävling och det måste ha med temat att göra (den här veckan är temat djurkärlek) och du får tolka det hur det vill.
  • Vinnaren den här gången utses av mig: Den som vinner då får bestämma nästa tema, samt sitta i juryn och bestämma vilken som vinner dess tema :)
  • Varje tävling pågår i två veckor; men den kommer förlängas om det kommer in för få bidrag. Går det för trögt läggs den ner, men det låter ni väl inte hända va?

Tävlingen avslutas den 14 december, men förlängs om det inte kommer in mer än två biddrag.

Lycka till :)

[Sniff]
0

Åh, jag har en bild som passar perfekt! :D Ska se om jag kan fixa så jag har den på datorn… (A)

Mimmie94
0

#1 Underbart!

Nu hoppas jag tråden fylls med bilder! :)

[Djurlinnea]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får väll skicka in den här teckningen som jag har ritat med blyerts. En giraffunge och en mamma. :) Är inte så nöjd med öronen på båda.

Emmy
0

Får man bidra med bilder gjorda i datorn? :)

Mimmie94
0

# 3, mycket fint! #4 absolut! :)

Emmy
0

Här är mitt bidrag. :) Jag anser att elefanter kan visa kärlek mycket tydligt, via sina unika snablar. Samma sak med svanar, de gör ju ofta hjärtan med sina halsar. :) Love is love, and if its real love, nothing can destroy it.

SannaHolmgren
0

Jag har en färdig bild som jag kan bidra med. Jag gjorde denna i blyerts för …hmmm… några år sen. Min katt Majsan och min dotter Ida. De älskar varann. Bilden är fotad med mobilkamera, därav den dåliga kvalitén.

Emmy
0

#7 Nej men gud vad sött! <'3 :o Ser ut som om hon säger farväl… :( Sorglig också.

Mimmie94
0

Ursäkta mig alla! Jag har varit lite seg, men nu kommer resultatet!

Vinnaren är SannaHolm! Mycket fin teckning, känslan framkommer väldigt tydligt, kärleken mellan barnet och katten - tilliten, mycket fint!

Så nu är det din tur att starta en tävling! :)

SannaHolmgren
0

Jaha ja.

Ska jag hinna med…

Återkommer lite senare - idag eller i morgon:-)

Tackar stort gör jag och visar en till bild på storasyster med samma katt. Fångad lite gladare i ögonblicket. Eller ler generat då hon upptäckte att jag kollade på dom. Jag har ritat bilden efter ett av mina foton.

Emmy
0

Grattis!

SannaHolmgren
0

Tack! Glad

Emmy
0

När kommer nästa utmaning? :)

SannaHolmgren
0

Den finns redan. Flört