Kan nån hjälpa mig??
Hej hej! Jag fick en ritplatta/ritbord i julklapp av märket Trust, jag är helt säker på att inte så många skulle rekomendera det märket men nu är det som det är :) Jag får iaf inte igång den alls man fick med jättedåliga beskrivningar så nu undrar jag, kan nån hjälpa mig? jag har startat om datorn 5 gånger, 3 av gångerna har det slutat fungera. Hjälp mig!! Jag fattar intevarför varken pennan eller musen funkar fast jag har följt instruktionerna i minsta detalj!?!
En sak till, vet ni något bra Ritprogram man kan använda ritplatta/ritbord til?
Har du drivrutiner till plattan? Prova att gå till trusts hemsida och se om du kan ladda ner därifrån. Se till att ta bort allt som blivit installerat redan, om du väljer att installera om plattan.
Annars hade jag skickat tillbaka den och begärt en ny.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Den funkar nu efter många timmars installering, den slutade fungera hela tiden men nu funkar den som sagt (:
Har du förresten något bra tips på Ritprogram, just nu har jag gimp, men har du nåt tips på andra (helst gratis) program?
Jag var duktig på olika Ritprogram en gång i tiden, men nu har jag glömt de flesta bra gratisprogrammen tyvärr :3
Googla ''free art program'' eller liknande, så hittar du nog.
http://www.artweaver.de/download-en/ artweaver lär vara bra, men jag minns inte om jag testat det.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Tack så super mycket! Här ska det laddas hem program ;)
Gimp rekomenderas! :)