Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-djur
Läst 7274 ggr
Zabbio
0

Hästapålle, blyerts.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Senaste verket.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zabbio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till.

Birke
0

#står på knä och flaxar med armarna* Jag avgudar dig! Så enormt begåvad!!

Zabbio
0

Tack tack, offergåvor till vänster tack :P *pekar* ;)

Birke
0

#3 Haha xD

Zabbio
0

#4 Jag kan skänka dig evig..errr.. *tyst mumlande* talang.. hm.. jo, talang blir bra, det kör vi på.. Evig talang! Om du tillber mig! *viftar med armarna som för att uppbåda jubel*

Du behöver bara ge mig xxxxxxxxxxkr/kg guld och lova att öva tre timmar varje dag så blir du superduktig! :D Eller.. superduktigare kanske passat mer.. hm..

Birke
0

#5 Lite talang kan behövas ;) Fortsätt lägga upp fler bilder så kan jag studera hur du ritar:)

Zabbio
0

Hehe, tror du lär dig mer av att rita själv :P Lade upp en bild på hur jag smetar iaf tidigare.. xD Finns lite steg för steg på den anda hästen där, den som hoppar.

Birke
0

#7 Jag är en sån som inte rokar lära mig av mina misstag ;) Men till 2an nu i gymnasiet väljer jag bild som en valbar kurs och då ska jag minsan börja rita lite mer. Var faktiskt rätt duktig när jag var liten :P

Zabbio
0

Du borde ju rita mer redan nu och vänja dig :D och lägga upp det här ;)

Birke
0

#9 Jo, ska göra det. Har faktiskt ett skitstort ritblock som jag ritade i för ngr år sen. Blir en uppgift till imorgon :)

Zabbio
0

#10 Ska bli roligt att se! :)