Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 2766 ggr
Anne.K
0

Ny medlem här!

Hej hej på er alla! Jag är en ny medlem här ^^ Hittade denna sida bara för någon dag sedan och blev nyfiken och kände att jag borde bli medlem :P

Jag har tecknat så länge jag kan minnas, är idag 23 år (snart 24) och började teckna när jag lärde mig hålla i en penna för första gången när man va sådär ytte pytte liten ni vet :P och sen dess har jag vart fast och skapat å skapat och åter skapat i många många år. Använt mig av olika sätt att skapa allt från blyerts, till olja, akryl och photoshop.

Dock har jag väl hamnat i en lättare svacka just nu, har total fantasibrist :( Någon som har bra förslag kanske på hur man kan få igång inspirationen igen? Jag känner mig så "naken" nu när jag inte lyckas skapa nått nytt :/

Nåja :) det var roligt att hitta en sida fyllt med andra som tecknar och skapar ^^

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Zabbio
0

Välkommen :)

Det kan vara svårt att ta sig ur scvackan. för min dek brukar jag vänta tills jag får inspiration igen. Se på filmer, bilder m.m. och sen brukar det komma till slut :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Anne.K
0

Ja jag har också kört på att vänta, se film och titta på bilder med mera. Fast denna veckan känns lovande, känner att inspirationen börjar sakta krypa sig tillbaka till mig :) så snart kanske man lyckas skapa en teckning igen eller tom en tavla ^^

Zabbio
0

Glöm inte att visa upp :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Anne.K
0

Visar upp sen så snart jag har nått att visa :) ska bara se till att orka lyfta en penna eller en pensel :P hehe