Teckning iFokus

Teckning

Etikettannonser
Läst 1941 ggr
[Fantasybok]
0

Illustratör sökes till fantasybok!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, alla grymma illustratörer!

Jag arbetar som författare och är precis på gång att skriva kontrakt för min andra bok. Men jag är mycket mån om illustrationerna till manuset och vill därför hjälpa förlaget att finna en grym illustratör, som passar för just detta projekt. Men helst ingen byrå som tar enorma summor, utan en ung, hungrig tjej eller kille som kan tänka sig att göra ett grymt jobb för ca. 5000 kr.

Det hela är en fantasy-bok med mycket Twilight influenser. Den utspelar sig i regnskogsmiljö och innehåller alltifrån tigrar till drakar. Boken riktar sig främst till barn/ungdom.

Boken ska innehålla 10 bilder i inlagan samt en omslagsbild.
Tyvärr är det ingen jättelön för arbetet, utan ca. 5000 kronor betalas från förlaget för samtliga bilder.

Känner du att det skulle vara kul är du varmt välkommen att kontakta mig!

Bästa hälsningar,
Johannes

• Redigerat 2022-05-26 14:52 av [Tismon]
Zabbio
0

Hade ju varit kul men är inte säker på att jag är skicklig nog :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[Lilaart]
0

#0: Hej!

Mitt namn är Nova och jag går i 8:an. Jag har ett stort intresse för att illustrera bilder och konst. Jag har inte bara ett intresse men jag är också bra på att rita och att komma på kreativa bilder, jag har ett starkt A i skolan i bild. Jag läste att manuset är lite Twilight inspirerat vilket jag älskar! Jag skulle verkligen vilja illustrera bilder till dig och är 100% nöjd med lönen!

Om du är intresserad så lämnar jag min mail här! nova.andrenwamala@gmail.com

Sabah
2

#2: Artnova: Tråden du svarat på är sedan 2011, så det är troligtvis inte aktuellt längre, kontot är också avslutat. Lätt att missa! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

[Tismon]
2

Precis som Sabah säger är detta en gammal tråd och trådstartaren har tagit bort sitt konto så detta lär inte vara aktuellt längre 🙂 Tråden låses

Inlägget är låst för nya kommentarer