Teckning iFokus

Teckning

Etikettfilmer-animationer
Läst 1465 ggr
Daflummify
0

SpeedPainting Kaku

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En speedpaint jag gorde av min borsas Fursona. :)

Zolah
0

är inte hela iden med speedpaint att man gör det från scratch utan mall? ^^;

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Musiken skrämde mig Rynkar på näsan

Den blev jättecool iaf! Tungan ute

Daflummify
0

#1 Sant.. förlåt? ^^'

#2 Haha, tack. :P

[LillaLaven]
0

#1 Jag skulle nog säga att speedpaint är att snabbspola upp vad man än målar/tecknar.. ;P

Daflummify
0

#4 så kan man ju också tolka det. :)

Zolah
0

#4 eller så är det då man tecknar i ett streck klart en bild, att man gör att det går snabbare är för att youtube kräver an viss tid samt att folk oftast inte orkar sitta och titta så länge på nåt som går långsamt.  :)

Monarchy
0

fenomenet speedpainting är just att dom snabbar upp hastigheten när dom ritar/målar sen får du rita/måla på vilken metod dom vill fortfarande speedpainting.

precis som #4 skriver

Sedan kanske det finns någon typ av äldre version som kallas samma sak men det är inte det man tänker på då man skriver om speedpainting på internet idag

Zolah
0

#7 Ja och nej, det senare är en populär grej dom börjat på youtube, som jag sa. Så det är bara 'ordagrant' speedpainting om man vill kalla det så.

Annars är speedpainting så man målar i ett pass och avslutar bilden så fort som möjligt,  utan pauser osv.  kan kallas för ala prima med om jag inte missminner mig och kastar om saker.

men då arbetar man helt utan skiss och ska bli klar fortast möjligt

Daflummify
0

# 8 låter som om du vet mycker om speedpainting :) Aja, som sagt jag tolkar det att man snabbar upp videon.