Teckning iFokus

Teckning

Etikettövrigt
Läst 3291 ggr
Ida-M
0

WIP Porträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte målat på flera år, men igårkväll fick jag lust till att börja rita seriöst igen. Hittade inga blyertspennor med olika hårdhetsgrad och därför fick jag ta det jag hade. Ska fortsätta med teckningen idag och hoppas den blir färdig. Jag hade verkligen glömt av ur roligt det är att rita, och det är också riktigt roligt att ha hittat tillbaka till sajten!

Ida-M
0

Har fortsatt på teckningen idag. Har hunnit rita konturerna för kroppen, även hunnit skugga lite på ena sidan. Tyvärr har jag inte riktigt fått till munnen och näsan än, det blir mitt nästa projekt. Teckningen är långt ifrån klar, så det är bara att kämpa på :)

Ida-M
0

Forfarande ingen mun och näsan är under konstruktion, attans vad svårt det ska vara. Har även börjat med mer skuggor och mörkare färger.

soie
0

Ser precis ut som Erik Saade, är det möjligtvis det?

~ Bara döda fiskar följer strömmen.

LOLslashFREAK
0

Snyggt Ida Skrattande

Galenpanna

Ida-M
0

#3 haha, yes det är han :) roligt att många lagt märke till det. Kan inte vara helt olikt då. #4 tack Louise! :D

soie
0

Det bevisar ju att du fått till hans karaktäristiska drag. Bra jobbat Glad

~ Bara döda fiskar följer strömmen.

Ida-M
0

#6 Tack så mycket! Det blir förhoppningsvis ännu mera likt när den är helt färdig med mer skuggningar och allt. :)

Moalinn
0

såg ju direkt att det var eric saade, bra jobbat! Hoppas att du får till munnen bara så kan det bli riktigt bra tillslut! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Ida-M
0

#8 tack du också ^^ det blir bara ännu roligare att fortsätta med den när man får lite kommentarer emellanåt. Har säkert försökt med munnen minst 8 gånger, därför ser det lite kladdigt ut just där. Men det är väl bara att fortsätta kämpa ;)