Att byta plats
På den här sidan ser man ofta personer som är riktigt duktiga på antingen egenskapade bilder eller avmålningar, Men vad skulle hända om dom 'bytte plats'?
För igentligen med konst är det ju så att man måste prova lite allt möjligt, även det som är utanför ens 'comfort zone' så att säga. Så jag undrade om det är nån här som vill prova just detta och se vad som skulle hända?
Tex nån som ritar mycket hästar, ska kanske prova teckna en manga karaktär?
Eller en som tecknar massor med serie figurer, testa nåt mer avancerat som ett människo ansikte?
kom igen, låt oss få se vad ni provar :3
dela med er av både eran starka sida ( det ni gör mest utav ) och sedan jämför den med det ni inte är vara att teckna ! det kan vara riktigt intressant att se :)
Jag försöker variera mig så mycket som möjligt, men om jag "slöritar" blir det mest lite mer seriestil på mina bilder (samt en hel del hästar), så jag antar att jag får ta och bidra med mitt senaste försök till att rita ett realistiskt porträtt efter foto, vilket måste anses vara min allra svagaste sida (näst efter landskap /bakgrunder etc.). Ena sidan av ansiktet ser väl hyfsat ut… men jag gav upp med att få hela ansiktet att se bra ut X'D Tog mig alldeles för lång tid att göra i alla fall ^^'
Förlaga till bilden -> Länk.
Ska försöka dela med mig av ett bättre bidrag till tråden senare och kanske göra någon slags jämförelse mellan det jag är ”bra” på och det jag är dålig på.
Åh vad roligt, bra idé
jag ska genast sätta igång!
~ Bara döda fiskar följer strömmen.
Jag är själv inte van vid att teckna djur, så jag har försökt mig på en råtta. Jag är inte bra alls på detta :c ( var ett försök till att fixa pengar till en god sak.. men det går inte om dom ser dåliga ut ju )