Tatueringsbild av ängel
Hej allesammans. Jag har under många år velat skaffa mig en tatuering. Detta till minne av min mamma så den skall vara väldigt personlig. Det skall föreställa en ängel, som sitter ner med vackra stora utfällda vingar. hon skall vara naken men benen eller hennes korkskruvar skall täcka dem över bröstvårtorna.
Jag skulle gärna vela ha bildförslag av er, jag kan inte rita själv men jag behöver en bild på ungefär hur den skall se ut.
Mina instruktioner är viktiga sedan är resten upp till er.
Någon som skulle vilja testa sig fram?
Om någon gör en perfekt skildring av denna ängel som jag skall ha som tatuering skulle jag gärna vela använga denna till att göra min tatuering och om betalning krävs så kan det ordnas till rimliga priser.
ps. bilden skall vara svartvit :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kan försöka rita en bild, kan inte garantera att det blir bra, men jag vill gärna försöka!
Gör det :)
va roligt ^^
Jag ritade en ängel, men jag tror inte den passar som tatuering… 
visa ändå :)
Hahaha okejdå, fotar den sen
okej ^^
åh jag vill också prova 
~ Bara döda fiskar följer strömmen.
Ja snälla gör det :D
tror det är bla för att det bortersta benet är för nära, vilket ger känslan som den är längre än den andra .-.
jättefin bild, jobba på den. vill se hur den blir när den är klar ^^
#11 Tack för kritik Zolah :) jag ska se vad jag kan göra åt saken.
#12 :) jag ska försöka, är så dålig på att avsluta saker
snälla gör detta klart, se väldigt lovande ut :)

Jag tycker att det är nånting med den närmaste armen. Är det meningen att den ska vara placerad bakome henne? för det känns snarare som om hon är lite lätt lutad framåt, och att handen då borde hamna framför benen, än att hon lutar sig bakåt. ? Bara en tanke
#15 Alltså jag vet att hela min teckningens propotioner inte stämmer, som jag skrev i #10
jag hade ju tänkt en helt annan pose från början, därför är armen där den är, sen gjorde jag om benen som jag gjorde, och då hade jag ej tålamod att göra om armarna igen så jag lät det vara även om det inte passar in. Men tack för synpunkter ändå :)
proportionerna är off och underdelen ville inte bri bra alls. jag ska göra ett nytt försök i morgon :D idag går som sagt inget som jag vill känner jag