Mina teckningar
Jo , jag målar oftast på datorn , med hjälp av min Ritplatta .
Hoppas det är okej att lägga upp dom här ? 
Tänkte att jag kunde ha denna tråden att lägga upp lite bilder jag målat .. några bilder som jag målar på papper kan dyka upp också .
Du ser ut att vara säker på handen, fina linjer! Fina bilder!
Använder du ps?
Jättesnyggt verkligen, bild nr 2 speciellt! :D
#3 Haha , jadu .. det sägs ju att vänsterhänta är duktiga på att måla ? har ingen aning , kanske bara en myt , haha .
Tack !
Faktiskt inte , jag använder mig av Paint Tool Sai .
Det kommer upp en till bild om någon halvtimme - timme , håller just nu på att måla . 
Gillar även pälsen skarpt!
Tycker hunden liknar hyenorna i Lejonkungen lite. Tror det är luggen. *Väntar ivrigt på nästa bild* :D
#5 Haha , tack antar jag ? 
Har målat sedan jag var 8 år , och blir 15 nästa år (12 feb) , så har ju målat i över 6 år , snart 7 . 
Jag kan nog hålla med , speciellt på denna bilden , att den liknar hyenorna i Lejonkungen , haha ! Förutom örat då ..
Well , som ni märkt så gillar jag att måla denna hunden i dessa färger . Det är min så kallade "fursona" .
Målade en häst . FÖrsta gången jag någonsin målar hästkropp .. 
Blev väldigt nöjd !
Dock så klagade min syssling lite på att kroppen var för kort , kanske den är , men som sagt så är det ju första gången för mig som målat hästkropp , så det är ju inte så konstigt om det inte blir perfekt . 
Skriv gärna vad ni tycker !
fina bilder verkligen
Håller med din syssling lite kroppen är lite för kort. Men jag tycker att benen och framförallt huvudet är vackert
Sen var det ju första gången du måla en hästkropp. Om kroppen är lite längre nästa gång kommer det att bli perfeckt fortsätt så 
#9 Jo , jag kan nog hålla med om att kroppen blev lite för kort , ska se om jag kommer ihåg att göra den liiite längre när jag målar nästa gång .
Tack !
ingen orsak och gör det så kommer det att bli perfekt 
#11 Haha , okej . 
Tänkte faktiskt prova att måla hästen på datorn , dock göra längre kropp och se hur det blir .. den kommer upp här om det blir bra .
gör du så ska bli kul och se när hästen fått längre kropp 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gud va fin! Jag fattar inte hur du kom på den, ser mycket bättre ut än alla random figurer i pokemon. Jag älskar den!
Som jag sagt flera gånger, du är helt grym! Du får gärna dela med dig lite av din grymhet ;3 Det där lät fel va? xd
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
#16 Haha , tack Julia .. antar jag .. XD
Nej tack .. behåller den gärna för mig själv om den är såååååå himla grym ;3
super fin.
Fast jag tyckte att den var finnare innan. men det kan ju bero på att jag gillar teckningar som inte har blivigt färglagda. Så det var ju bara jag
Men super fin är den. Kanske lite ljusare om den skulle vara gullbrun men super duper fin snyggt gjort 
#18 Jo , jag är inte heller så super förtjust i färglagda bilder , så där är vi faktiskt två . 
Men , jag suger på att färglägga , och jag tog färgerna från en annan bild som jag gjorde efter (med färgerna) , som var BORK .. så .
Tack 
brok är samma som gulbrun. Bara jag som tänker gulbrun men ja brok
Ja det är väldigt svårt att färglägga bilder och få med formen på hästen och allt så att den inte bara ser plat ut 
Snyggt, alltihop :)
Ang hästen så borde hoven på den lyfta foten vinklas lite bakåt :P Det ser bättre ut. Halsen bör göras lite kortare och tunnare, eller också kan kroppen bli längre och ffa grövre (visst är jag hemsk? :P)
Men det är petiteser, allt är faktiskt snyggt gjort :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#21 Tack :P
Dock så håller hästen på att sätta ner hoven , så den ska egentligen se ut sån .. :P
:)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Snygga bilder 
Hej Airo, skulle jag kunne få använda dina "Hund" bilder på en annan sida, skriver såklart att det är du som har gjort dem då^^
/ Angelica
Jag tycker huvudet e lite väl stort på hästen :P
du kanske har tips på teckna råttor?
Åh j*klar va snyggt du ritar. Nämen helt awsome asså