"Veckans Tema"
Jag behöver något som får mig att rita annat än hästar. Dessutom skulle det vara kul med en tråd där vi medlemmar kan göra något tillsammans, och kanske få lite mer fart på den här sidan. Så, jag tänkte som så att någon slags tema utmaning kanske skulle kunna vara kul.
I runda slängar har jag tänkt att det ska gå till så här:
1. Jag skakar fram ett ord eller fras som blir veckans tema med en "random word generator". Andra får välja om ni också vill ha det ordet/frasen som tema eller om ni vill hitta på något eget. Skriv i så fall upp ert ord/fras och vilken vecka det gäller för här i tråden.
2. Rita en eller flera bilder relaterade till temat. Skisser, teckningar eller målningar spelar ingen roll.
3. Visa upp bilden/bilderna här (det är inget måste). WIP bilder är också mer än välkomna.
4. Ge gärna tips och kritik till varandra! Men, om ni verkligen inte vill ha kritik så skriv det!
Om något är oklart är det bara att fråga, annars har ni det första temat här:
Tema för vecka 33 är
VÄGEN
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Låter skoj! Vägen, hm… tror jag har en idé. Bild kommer!
Bra initiativ :)
hmm….
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Kul att det finns lite intresse! :D Min bild går segt. Jag har gjort lite idéskisser i alla fall, men håller just nu på och velar om jag ska rita på papper eller digitalt.
Låter som en toppen idé, ska se om jag får ihop någonting :P
Ny vecka nytt tema, förhoppningsvis kanske någon mer än jag lyckas knåpa ihop något till den här omgången. Om någon har gjort något på förra veckans tema men inte hunnit skicka in är det är det fritt fram. Att ge kritik på förra veckan enda bild är också fritt fram. Men, nog snackat, här kommer temat.
Tema för vecka 34 är
FÖRSKRÄCKT
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en bild till förra temat, men måste ta kort och visa er
Ahhh! Glömde bort min egen tråd och utmaning helt den här veckan, får slänga ihop en liten skiss över natten i alla fall på v.34s tema. Imorgon uppdateras tråden med nytt tema!
Kanske vi ska ha samma tema i två veckor? Ett förslag bara :) Jag vill ju egentligen också vara med, men inspirationen att börja går i vågor…
Roligt att se en del bidrag :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

#10 Bra idé! Då kör vi på temat förskräckt den här veckan också och slänger upp ett nytt nästa vecka.
Kul att se lite bidrag förutom mitt eget! Det går bra att göra något på det gamla temat också om man inte orkar vänta till nästa måndag på ett nytt :)
Nu fuskar jag och lägger upp ett nytt tema även om jag inte själv inte gjort det andra ^^'
Tema för vecka 56 & 37 är:
MATLAGNING
Tema för vecka 38 & 39:
MJUKT