Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 2315 ggr
Foxtrot
2011-10-03 03:28
0

Panter - Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde denna för nån månad sen och ville bara se vad ni har för tankar om den! Är personligen väldigt nöjd! Speciellt när jag har haft en torka på över ett år (pga personliga anledningar).. Men det börjar komma kreativitet i små mängder :)

Själv tycker jag att svansen är för kort! :/ 

Så, kom med kritik eller bara tankar överhuvudtaget! :)

"Do you know why today is called 'present' "
"No, why?"
"Because every day is a gift."

Medarbetare på NH i fokus

Zolah
2011-10-03 14:04
0

form kan jag inte säga nåt om, den är perfekt !

däremot målar teknik och val av färger, om du hade valt att variera med kanske blått för att få in en annan ton på vissa områden så skulle troligen muskler och liknande sticka ut mer. Just nu är den rätt jämnsvart ( kan bero på skolans dator med ).

tror även du skulle kunna våga arbeta mer med ljuset :)

hmm har du provat att göra 'päls' med päls penslar? det kan ge en mycket fin finish,

Foxtrot
2011-10-03 18:34
0

Jo, grundtanken var att jag skulle ha lite "färg", som du säger tex blått, i den. Men när det väl närmade sig att skugga och så, så var jag så less att jag bara ville få den klar då jag har en väldigt jobbig Ritplatta (ibland). Sen när min gamla dator krashade så miste jag .psd filen till denna så.. Nu kan jag inte göra något åt det tyvärr :(

Angående päls så tränar jag på det! Men vill inte visa upp det officiellt förrän jag känner mig nöjd med det! :)

Men tack för dina tankar! ^^

"No, why?"

Zolah
2011-10-03 19:22
0

sådant suger :( men du kan ju alltid arbeta med ett lager över det gamla och arbeta fram det på så vis? ^^

Foxtrot
2011-10-04 15:13
0

Lager är min bästa vän! HAha! Ibland använder jag nästan för mycket lager, om det är möjligt? Men som sagt! Jag jobbar på det! ;D

"No, why?"

Zolah
2011-10-04 17:50
0

lol jo jag vet exakt vad du menar där xD