Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 2773 ggr
Zabbio
1

Tecknartmaningen 11

Tack så  mycket för vinsten i förra utmaningen! :)

Den här gången är temat sport. Dvs en bild med koppling till någon typ av sport, exempelvis agility, fotboll, hästpolo, dressyr, hockey.. ja, allt som kan tävlas i. Man får hitta på egna sporter men då ska ett set med regler finnas med i beskrivningen ;)

• Man får bara bidra med en bild per tävling och det måste ha med temat att göra!
  • Vinnaren ut ses av mig Zabbio
  • Tävlingen avslutas den 10 november : FÖRLÄNGD
  • Det krävs minst 3 bidrag för att det ska bli en tävling.

Lycka till!

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[pankakan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla måste ju börja någonstans :)

Tzatze
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej, gäller tävlingen fortfarande? Jag skulle gärna vilja vara med Glad

Zabbio
0

Den har ju blivit lite bortglömd. men visst :) Vi ger den ett par veckor till!

(blir det inte fler bidrag får vi byta tema)

Tzatze
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Simmerska

Hanna9804
0

är tävlingen fortfarande ? Obestämd

Zabbio
0

#5 Någon vecka till :)

Annisangel
0

tänkte vara med, hoppas jag hinner, tänker lägga upp bild i eftermiddagTungan ute

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2

Nu kommer den! Bara knasiga hästar som har överskottsenergi får vara med i denna sport!!Tungan ute Tilläggas ska att handikapp är tillåtet, som här, med ett extra långt ben! Andra skavanker är också välkomna!Tungan ute

Många Goa Kramar

Annisangel

Manhedens
0

Har ett bidrag men måste scanna in det imorgon :)

Zabbio
0

Då väntar vi på det :)

Manhedens
0

Nu så! det blev ingen scanning utan en mobilbild, men det funkar också… Egentligen skulle jag ha läst om databaser igår kväll men det här var mycket roligare Tungan ute

Den är inte klar utan skulle bl a behöva nån slags skuggning i bakgrunden men det är så sällan jag tar mig tid att teckna så den lär få vara så här.

Tzatze
0

Vem vann?

Zabbio
0

Vinnaren blir #4 Simmerska! Grattis! :)

Då får du Tzatze skapa nästa tävling :)

Tzatze
0

Åååhh, man tackar SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande vad glad jag blir och vilken ära. Nu måste jag knåpa ihop nått riktigt finurligt till nästra tävling.

Annisangel
0

Grattis GRATTIS!!!Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Tzatze
0

Tack, tack…Skäms

Nu finns tecknarutmaning 12 redo att ta sig an.