Teckning iFokus

Teckning

Etikett: allmänt
Läst 1619 ggr
oliiver
0

hur kaninburen ska se ut under vintern !!

I år är det min kanin, olivers första vinter ( han är alltså en utekanin ). Jag är därför ganska orolig över hur det kommer att gå !!. I buren har jag spån och mycket halm, men hur mycket halm ska jag ha egentligen? hur ska jag veta att min kanin inte fryser?

skulle ni kunna ge mig tips på hur ni gör under vintern, för att kaninen inte ska frysa ?

är tacksam för svar :)

/Kram Betul ♡

Monarchy
0

tror du har skrivit i fel forum

NinjaKakan
0

Tror också du är i fel forum ^^, Detta är ju teckning xD

carsbo
0

haha du har hamnat fel, du kommer i alla fall inte få mycket vettiga svar ur oss om kaniner Tungan ute

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

NinjaKakan
0

Men om du vill ha ett tips ändå, jag kan inte något om kaniner alls, men hö,halm och spån håller säkert igång värmen på kaninen din. Hästar lägger du ut halm till i hagen för att dom ska hålla värmen uppe när dom är ute.  :) men fråga på kaninfokus istället, för jag är inte säkert.

oliiver
0

Oj, Jag är ny här så vet ingenting om sidan men tack så mycket för alla svar ändå :)

/Kram Betul ♡

Monarchy
0

du får scrolla längst ner på sidan eller kolla i listan till höger. så ser du alla olika forum här på iFokus. Så kan du kolla under djur och hitta rätt forumsdel

Zabbio
0

Svar på frågan: Han har ett hus i uteburen, eller hur? (eller bolåda) Fyll den helt med halm, så kommer han ta ut så mycket som han känner för. Antagligen lämnar han bara ett litet hål inne i bolådan - precis lagom stort att kura upp sig i. Då blir det varmt och han kan värma upp den lilla hålan med sin kroppsvärme, så slipper han frysa :)

Men ställ frågan inne på kanin.ifokus så får du fler svar. #6 Beskrev var du  hittar rätt forum när du vill veta något specifikt, det finns otroligt många här!  :)

Här är en länk till kanin.ifokus: http://kanin.ifokus.se/ När du kommit dit så titta till höger, så finns en oreange fält med texten "Gå med i Kanin" eller något likande, tryck på den. Då hamnar kanin bland dina valda forum/sajter och blir lätt att hitta i framtiden.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

oliiver
0

tack!

/Kram Betul ♡

mieeow
0

jag brukar ge mina kaniner mer mat än vanligt också, och det märks att det behövs eftersom de äter enormt mycket mer :P  fast gärna inte bara pellets utan örter, hö, grovt nyttigt bröd osv  blandat med pellets så de får näring :) men som sagt; kanin.ifokus är nog bättre ^^