Teckning iFokus

Teckning

Etikett: teckna-djur
Läst 1736 ggr
ElinaPersson
0

Porträtt av min fd iller Shaco :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla på teckning.ifokus! Skrattande

Har aldrig vart speciellt duktig på att rita och kreativiteten har väll inte vart den bästa.. Men nu när skolan införskaffade sig nya ritplattor och teknisk design stog på schemat så försökte jag mig iallafall på att rita av min föredetta iller Shaco i Illustrator.. Det är andra gången jag använder mig av programmet och första gången jag någonsin använder en ritplatta…

Själv är jag mycket nöjd med tanke på den lilla tid jag lagt ner (max 5-10 minuter på konturerna och 30-40min till att färglägga) med tanke på att det inte hörde till uppgifterna i skolan.. Obestämd

Ge gärna kritik och vad jag kan tänka på i framtiden, det vore kul att kunna utveckla denna bild när jag får mer tid till det Skrattande då jag önskat mig en Ritplatta i julklapp *hoppas hoppas*

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

LoveYouSigne
0

Naaw! :D riktigt fin den blev! :D Tycker du var jätteduktig eftersom det var bland de första gångerna du gjorde en sån teckning :D

ElinaPersson
0

Tack så mycket! Skrattande har redan påbörjat min andra som ska föreställa en katten smulan med samma iller :)

http://uploads.ifokus.se/uploads/646/646437b0c3fb4be998f789a0475d4d7b/shacosmulan.jpg

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo