vad sägs? :P
Jag har börjat med skuggning men jag tycker att mina vanliga pennor är alldelles för dpliga! kan ni ge mig tips på olika ritpenner ,skisspennor rittuchpennor, och fäg/vatten färg!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
har du önskat dig vitt ritpapper/köpt?
det är nämligen jättesvårt att få bilder bra på randigt. ska se om jag hinner skriva ihop något imorgon, annars finns det säkert flera här som kan hjälpa
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
1# Jag har redan det! ;) tack tack!
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Försök få tag i pennor med olika hårdehetsgrad :) Finns att köpa i set eller styckvis, vissa bokaffärer har dem styckvis.
Citygross häromkring har haft ett billigt set, inte jättebra men helt ok.. om man räknar 6B som 2B :P
Annars hade jag om jag var du börjat med en 2B och en 6B för att skugga. 2B är lite mörkare än en vanlig penna, 6B är nästan svart.
De flesta märkena är helt ok, men kolla vad det finns att välja på. Tex på Panduro, clasohlsson osv som har lite rit avdelning. Och som sagt vissa bokaffärer. (Vet att Bokia i Klippan har, men inte om det är alla Bokia)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
tack tack!
5# Nedå ingen bild!
Ah, ok. Lät lite som om ni diskuterade en specifik bild :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.