Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 4154 ggr
exitingsvillemo
0

Hjälp med änglavingar

Hejsan alla teckningssugna =) Jag ska göra en tatuering och undrar om ngn skulle vilja rita en enkel, men fin skiss på ett par änglavingar.

Tatueringen ska sitta i ryggslutet och bör inte vara för kraftig i höjd, alltså nerifrån och upp. Utan hade tänkt mig mer utsträckta vingar.

Tanken är att mina 3 söners födelsedatum ska finnas med, men det pular jag med själv, är just vingarna jag behöver hjälp med =)

Hoppas att ngn vill hjälpa =)

exitingsvillemo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sätter in en mycket förenklad paint-bild, så ni kanske förstår hur jag menar =) Den överkryssade är alltså den jag inte vill ha =)

exitingsvillemo
0

puttar upp lite, denna tatuering är väldigt betydelsefull för mig och jag vore hemskt tacksam om ngn ville hjälpa mig, eller tipsa om ngn som kanske kan =)

[Siimsloverr]
0

tyvärr, jag kan inte iaf…
jag sökte lite på vingar för att få inspiration men tyvärr så hittade jag inget speciellt. :(

ks.gerbil
0

4# där i de första två fanns de några… ville bara säga det

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annisangel
0

¤5 vad bra, jär är urdålig själv på att teckna vingar!!!!Flört

Många Goa Kramar

Annisangel

exitingsvillemo
0

#4 tack så jätte mycket, snälla, snälla du =) Ska ta mig en titt på länkarna och se om jag hittar ngt som skulle kunna passa =)

Annisangel
0

#7 Inga problem! Som sagt försökte jag rita vingar, men det liknade inte alls vingar….Tungan ute

Många Goa Kramar

Annisangel