Måla vanligt !?!
Jag ÄLSKAR verkligen att måla!
(jag är tyvärr inte så bra på att måla) Men jag undrar om alla här målar med en typ "ritplatta" på datan? eller om det är ngn som målar "som vanligt" på papper med vanliga pennor.
isåfall skulle ni vilja skriva lite om vad ni brukar måla! gillar att måla "serie-aktiga" grejer, och om ni skulle vilja lägga upp en bild oxå!
(förlåt för mitt konstiga skrivande
)
(valde kanske fel grupp oxå, men aja!)
Jag tecknar på papper med pennor, och använder tablet för att teckna och måla i datorn. tycker båda kopletterar varandra.
jag tecknar mycket manga och fantasy
Jag gillar oxå att måla manga!
Har du målat dem bilderna?
dem var jättefina!!
Jag tecknar väldigt blandat, både vad det gäller material och stil. Men oftast så skissar massor på papper med blyerts, tusch och bläck och ritar mer färdiga bilder i datorn. Färglägger ibland med akryl eller vattenfärg, men oftast blir det datorn då jag tycker det är lite smidigare (men inte roligare). När det gäller stil vet jag inte riktigt det blir oftast någon slags seriekatig skissig/kladdig stil, men jag skulle gärna vilja kunna rita realistiskt också.
Kan inte välja en bild, men finns ju en del på min blogg.
okej!
fina bilder!
Jo det är jag som har tecknat dom ^^;
Skulle inte lägga upp andras verk och säga att dom var mina :3
hehe! nä, det är klart 
Jag tecknar nästan alltid för hand, tycker det ger en bättre känsla och min tablet är inte så bra så när jag tecknar med den blir det bara fult och tråkigt.
Jag ritar ganska blandat, ofta är det bilder om livet och döden men jag brukar också teckna bilder baserade på årstiden. Just nu tecknar jag till exempel mycket skräck på grund av att det är halloween.
Just nu har jag ingen överföringssladd till varken kameran eller mobilen så jag kan inte visa något nytt, men jag kan skicka en bild som jag ritade för jag har ingen aning om hur många år sedan och som jag färglagt i Photoshop:
Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^
vad fin! 
Jag ritar så gott som alltid med penna och papper. Mest människor (porträtt) nu, men även djur och lite småsaker
Tycker det är mycket roligare att teckna på så sätt, att måla i datorn är roligt det också, men jag är inte lika bra på det, och jag har ingen Ritplatta eller liknande och musen hakar upp sig ibland och ja… Det är enklare med papper och pennor.
Målar med Penna och papper (fyller i bilderna antingen med svart/vitt eller vanliga färgpennor).
Målar av mkt, från kort och bilder jag ser. Ibland när jag är på det humöret blir det oxå en del tecknande :P
Hade gärna provat i datan men i så fall får det bli med en Ritplatta.
Lycka till med ditt eget målande :)
#11 Oj, vad fin! jag ska försöka testa att måla av jag med. 
#12 Vad kul att du gillar bilden :) Ofta målar jag av åt mina vänner eller när någon ber om något specifikt. Men när jag väljer själv så väljer jag en bild jag gillar och kan leva mig in i den. Då tycker jag det är lättare att få bilden bra.
Lycka till :)