Sammanfattning, 2011
Brukar göra en sammanställning med en liten bit av en bild från varje månad så här i slutet av året. Tycker det år lite roligt att överblick lite vad man pysslat med under året.
Skulle vara kul att se något liknande från er andra här på sidan
Här är min sammanställning, första raden innehåller bilder från januari till juni och den andra från juli till december.
Häftigt.. vad målar du med? så fina färger liksom .. och allt det är div färgade bakgrunder gilla jag
Alla bilderna är ritade i Photoshop med ritplatta 
Oh, Juni hade jag velat titta närmre på :P
Kul ide, synd att man inte har bilderna sparade på nåt vettigt sätt med datum osv.. Ska se om jag hittar nåt iaf :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#3 Har man bilderna liggandes på dator så går det att högerklicka på dem och kolla egenskaper. Då ska det stå när filen är skapad. Så, är den ritat på dator eller inskannad/fotoad samma månad som den gjordes så bör det gå att se månaden på det sättet.
Tror jag visat Juni bilden här förut någon gång. Men här är den i alla fall i full storlek
Wow.. då är du en riktigt hejar på Ritplatta ju :-) nästa steg för min del
superfin bilder
#4 Älskar den bilden :P
Jooo.. fast.. jag är rätt dålig på at spara mina bilder överlag. De ligger lite här och lite där, vissa blir raderade direkt efter att de laddats upp osv.. :3
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.