Kritik - Racehorse
den är jättesnygg! du är jätteduktig på att göra skuggningar verkligen! det jag skulle vilja se annorlunda dock är bara mindre detaljer, som det närmaste frambenet är lite konstigt vinklat i nedre kotan. jag skulle gärna se mer tränsdetalier, som spännen. lite mer kanter vid det stora bogbladet kanske, men det är en jättefin bild och du har lyckats otroligt bra på hästens rumpa och jockeyn ska vi inte tala om
keep up the good work!
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Som #1, det enda jag kan önska är lite mer detaljer på sina ställen, kanske sudda fram en 'skarp'' glansdager vid bogen eller skugga lite mörkare och skarpare skuggor som konstrast till den underbara suddiga skuggningen :)
Ljusglansen på bakdelen, framför bärbensknölen, är precis det jag saknar vid tex bogen.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Det jag i första taget tänker på är perspektivet. Vänster framben ser större ut än höger, trots att det är längre bort. Det är mest benen som strular till det. Överkroppen och ryttaren (jockeyn?) ser bra ut!

#1 Tack så mycket! :) Kotan har du rätt i, när man ser den såhär ser det nästan lite äckligt ut. Ska kanske ta och ändra lite på tränset, något tomt.
#2 Okej, låter som en bra grej att tänka på!
#3 Vänster framben blev lite konstigt, det håller jag med om, men var en lite knepig vinkel redan på fotot. Det är liksom lite snett framifrån, och lite svårt att få ned på papper. Men jag håller absolut med.
Tack för all bra feedback! :D
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus
#4 Japp.. Perspektiv är svårt och kräver mycket träning för att bli bra på.