Kritik - Hund
Första gången jag försöker rita något ordentligt (Läs: något jag lagt mer än en halvtimme på innan jag surnar till och ledsnar för att det inte blir som jag vill). Var därför lite snälla, men ärliga, i kritiken.
Motivet är min hund och jag har ritat på ett foto av honom. Har skuggat dels på frihand, dels genom att göra lagret med teckningen genomskinligt så jag kan ta stöd i fotot.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Jag gillar't! Ser jättefint ut. Skulle nog föreslå att du försöker göra bilden lite ljusare, så hunden får fler nyanser, vilket automatiskt ger mer djup i bilden :)
Åh så vacker! Hade lätt fått hänga på min vägg!
Fortsätt skugga (eller ljusa upp) bara :)
Använd ett nytt lager med lite ljus grå i låg opacitet/flöde, om du är rädd att förstöra det du redan gjort :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jättefint, men som 2 ovan sa. Få in lite mer ljus, för att hunden komemr fram lite ur det mörka 
Tack så mycket, vad glad jag blir av er kritik!
Ska fortsätta ljusa upp bilden lite så får vi se om jag får till det på något bra sätt. 
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.