Kritik - Frieser
Skulle väldigt gärna har kritik på denna frieserhäst som jag ritade för någon dag sedan. Är väldigt nöjd med resultatet då det var ett ganska bra tag sedan jag sist gjorde ett mer seriöst arbete med ritplattan.
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj, väldigt snyggt! Jag vet inte om jag har någon kritik, men lite beröm kan du få
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken snygg häst! Du har fått till skuggningen i ansiktet väldigt bra måste jag säga. Har inte mycket att påpeka, möjligen att det ser lite konstigt, möjligen lite platt ut mellan hästen framben och upp mot halsen. Vet inte vad det kallas för, men jag hoppas du förstår vad jag menar. 
#1 Tack så mycket (:
#2, Tack så mycket, jag tror du kan mena bogen, och ja, det har du nog lite rätt i att det ser lite platt ut ^^
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Jättesnyggt ritat, men övergången mellan motivet och bakgrunden är lite konstig med vita kanter här och var och i övrigt kantigt precis som om det vore ett lite slarvigt frilagt motiv från ett fotografi.
#4, Tack, den är gjord så, tanken är att det ska lysa som från baksidan av den också, vet dock inte hur bra jag lyckades med det ^^
//Nikita.S
sjukt fin! :-)
http://Mylifeandbrian.blogg.se
#6, Tack så mycket (:
//Nikita.S
Jättefin verkligen, enda saken jag tycker ser en aning konstigt är ögat. Det ser en aning konstigt och ihåligt ut.. =)
Verkligen bra gjort :).
Ända är väl att du skulle kunna flytta bak bogen och bakre frambenet så det inte blir så stort mellanrum mellan frambenen.. Men annars toppen bra.
Ups! Såg nu att tråden var gammal, så jag tog bort kritiken, kändes lite sent att komma med den nu ^^'
haha jo :P nog att de är en gammal tråd, men #0 en friser måste ha svart man för att räknas som en
de får inte ha några andra färger alls från vad jag vet
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#11 Den har svart man, med en aning bruna pigment (som jag tror är tillåtet?) för att få fram solen (som egentligen var tänkt som bakgrund på en strand, men kom aldrig så långt) samt att referensbilden(ena) hade lite bruna pigment i manen (:
#12 Tackar, ja helt datorritad! Jodå, inga andar färger än svart är tillåtet, detta vet jag. Men som jag svara till #11 så var referensbilen(rna) så (:
Fin bild måste jag säga!
//Nikita.S
#14 Tack! Ja dom är verkligen supervackra! (:
//Nikita.S